روزنامه های پنجشنبه چاپ شیراز با برجسته کردن تیترهای مربوط به حضور مقام معظم رهبری در مرقد مطهر امام راحل (ره) و تجدید پیمان اعضای هیات دولت با آرمان های امام به استقبال دهه فجر رفتند.
کد خبر: ۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸ 29 January 2015
به گزارش ایرنا، روزنامه سبحان تیتر و عکس نخست خود را چنین برگزیده است: 'رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا حضور یافتند'.

روزنامه های خبرجنوب، عصرمردم و نیم نگاه نیز این رویداد را همراه با عکس در صفحه نخست خود منتشر کرده اند.

روزنامه عصر مردم نیز با فونت درشت این سخنان رییس جمهوری در آیین تجدید پیمان هیات دولت با آرمان های امام (ره) را برجسته کرد: 'امام (ره) آن روز که ضروری بود راه صلح را برگزید'.

'اسامی 170 نامزد مجلس هشتم که از رحیمی پول گرفته اند را منتشر کنید' دیگر عنوان صفحه نخست این روزنامه است که از قول نمایندگان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطرح شده است.

این روزنامه همچنین به مانند روزهای قبل روزشمار تحولات انقلاب را در نیم تای بالای صفحه نخست خود منتشر کرده است.

روزنامه خبرجنوب نیز با انتخاب تیترهایی چون 'بازنشستگی پیش از موعد برای کارگران'، 'هاشمی رفسنجانی: دوره برخورد شعاری با مسایل گذشته است' و 'یک چهارم نیازهای کشور را چینی ها تامین می کنند' در صفحه نخست، این مطالب را برجسته کرده است.

روزنامه نیم نگاه نیز تیتر نخست خود را به تحولات لبنان اختصاص داده و نوشته است: 'حزب الله همچون صاعقه بر صهیونیست ها فرود آمد'.

روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز تیتر نخست خود را از سخنان رییس منطقه سه سازمان بازرسی کل کشور برگزیده که گفته است: '1444 میلیارد تومان؛ معوقه بانک های فارس'.

این روزنامه همچنین با انتشار عکس یک فرودگاه به عنوان عکس اول شماره پنجشنبه خود نوشت: 'پرواز در فرودگاه های جهرم، فسا و زرقان خاطره شد'.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار