ارجمند گفت: با فوت ۲ بیمار جدید، شمار جانباختگان ناشی از «کرونا» در شهرستان جهرم به ۷۲ نفر رسید.
کد خبر: ۸۹۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ 04 September 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند»  با اشاره به تغییر وضعیت بیماری «کرونا» در شهرستان جهرم از قرمز به نارنجی، گفت: این در حالی است که در روزهای گذشته شمار مبتلایان به بیماری کووید19 در شهرستان های جهرم و خفر کاهش پیدا کرده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به شناسایی ۱۱ مورد ابتلای جدید در ۲۴ساعت گذشته، افزود: در عین حال شمار مبتلایان به بیماری «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر از ابتدای شیوع تا کنون به ۲ هزار و ۹۱۱نفر رسیده است.

 

وی به آخرین وضعیت بیماری «کرونا» در این ۲ شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: تا روز پنجشنبه ۱۳ شهریور ماه تعداد كل بیماران بستري مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه جهرم ۲۶ نفر بوده است.

 

ارجمند ادامه داد: از این تعداد، ۱۷ بیمار در بخش های عمومی و ۹ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

وی با اشاره به تعداد بیماران بهبود یافته در روز گذشته نیز عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد سه بیمار مبتلا به «کرونا» پس از بهبودی از بیمارستان پیمانیه جهرم ترخیص شده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به فوت ۲ بیمار جدید کرونایی نیز اشاره کرد و گفت: این بیماران ۲ خانم ۴۰ساله و ۶۴ساله از اهالی شهرستان جهرم بوده اند که روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند.

 

وی همچنین به شمار جان باختگان ناشی از «کرونا» از ابتدای شیوع بیماری تا کنون در شهرستان های جهرم و خفر اشاره کرد که به ۷۴ نفر افزایش پیدا کرده است.

 

ارجمند در پایان با اشاره به پایان فصل تابستان و آغاز فصل سرما، تصریح کرد: امسال بار مضاعفی بر دوش کادر بهداشت و درمان بوده و عاجزانه از مردم تقاضا داریم با تمام دقت و حساسیت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار