موحد گفت: در مدت شیوع ویروس «کرونا» تعداد ۳۰۸ نفر از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم به این بیماری مبتلا شدند.
کد خبر: ۸۹۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ 02 September 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمدجواد موحد» گفت: تعداد كل موارد مثبت بیماری کرونا در شهرستان‌های جهرم و خفر تا دیروز سه‌شنبه ۱۱ شهریورماه، ۲ هزار و ۸۷۴ نفر بوده ‌است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره فراگیری این ویروس میان پرسنل این مجموعه دانشگاهی افزود: از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون متاسفانه ۳۰۸ نفر از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی جهرم به ویروس کرونا مبتلا شده ‌اند.

 

وی ادامه داد: بیماران درگیر با این ویروس از بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی از جمله پرسنل اداری، کادر درمان، پرسنل اورژانس و پزشکان بوده است.

 

موحد با ابراز نگرانی از كاهش حساسيت‌ ها نسبت به بيماری «كرونا» در جامعه خاطرنشان کرد: نباید مراقبت در برابر این ویروس از نگاه مردم کم اهمیت جلوه شود چرا که ویروس «کرونا» می تواند از یک انسان به شمار زیادی از افراد منتقل شود.

 

وی خودمراقبتی را تنها راه پیشگیری از ابتلا به «کرونا» دانست و تصریح کرد: مراجعه به موقع به پزشک برای درمان بيماری كرونا بسيار حائز اهميت است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان عنوان کرد: همچنان از مردم تقاضا داریم پروتكل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، حفظ فاصله فيزيكی را موكدا رعايت كرده و از سفرهای غیر ضروری نیز به جد پرهیز کنند.

برچسب ها: کرونا ، شیوع کرونا ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار