رحمانیان گفت:با تاکید بر اینکه ویروس «کرونا» پیر و جوان نمی شناسد، گفت: از خانواده ها می خواهیم به نوجوانان و جوانان توصیه کنند تا با رعایت نکات بهداشتی زندگی خودشان و افراد مسن را دچار خطر نکنند.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ 03 September 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمد رحمانیان» گفت: با توجه به آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان، جهرم در وضعیت هشدار یا نارنجی قرار گرفته است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: تغییر وضعیت جهرم از قرمز به نارنجی به هیچ عنوان نشان دهنده بهتر شدن اوضاع نیست.

 

وی با اشاره به اینکه بهتر یا بدتر شدن شرایط بیماری بستگی کامل به رفتار مردم و مسئولین شهرستان دارد، بیان کرد: در صورت عدم رعایت هشدارها جهرم می تواند دوباره به وضعیت قرمز برگردد.

 

رحمانیان با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم، خاطرنشان کرد: در صورت ساده انگاری و عادی تلقی کردن اوضاع، شاهد پیک دوباره بیماری با شدت بیشتر در روزهای آغازین پاییز هستیم.

 

وی به لزوم همکاری سایر ارگان ها و مردم برای مقابله با این ویروس منحوس تاکید کرد و گفت: توقع نداشته باشید که دانشگاه علوم پزشکی ویروس «کرونا» را نابود کند بلکه این مهم نیازمند همکاری و توجه مردم است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: در شهر هیچ تبلیغی در سطح شهر در مورد هشدار کرونا نمی بیند و توقع هست که ادارات نیز وارد شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه ویروس «کرونا» پیر و جوان نمی شناسد، گفت: از خانواده ها می خواهیم به نوجوانان و جوانان توصیه کنند تا با رعایت نکات بهداشتی زندگی خودشان و افراد مسن را دچار خطر نکنند.

 

رحمانیان خاطرنشان کرد: میزان متوسط بیماری های زمینه ای مانند قند و فشار خون در جهرم بالا بوده که همین موجب افزایش آمار فوتی ها در این شهرستان شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار