موحد گفت: با افزوده شدن ۱۶ بیمار جدید، شمار مبتلایان به «کرونا» در جهرم به ۲ هزار و ۹۶۱ نفر رسید.
کد خبر: ۸۹۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ 07 September 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمدجواد موحد» با اشاره به لزوم هر چه سریع تر مراجعه بیماران به مراکز درمانی در صورت بروز علائم «کرونا»، افزود: درمان به موقع می تواند از بسياری از عواقب بد بيماری كرونا جلوگيري كند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر تا روز یکشنبه ۱۶ شهریور ماه، گفت: در روز گذشته تعداد ۱۶بیمار دیگر به «کرونا» مبتلا شدند که شمار بیماران را به ۲ هزار و ۹۶۱ نفر افزایش داد.

 

وی شمار مبتلایان به «کرونا» در شهرستان جهرم را ۲ هزار و ۲۴۰ نفر دانست و افزود: از ابتدای شیوع بیماری تا کنون تعداد ۲۹۲ نفر در شهرستان خفر نیز به کووید۱۹ مبتلا شده اند.

 

موحد به شمار مبتلایان به «کرونا» در حومه شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: تعداد كل مبتلايان در بخش كرديان ۱۰۲ نفر و در بخش سيمكان ۷۰ نفر گزارش شده است.

 

به گفته وی تعداد ۲۵۷ نفر از مبتلایان نیز از اهالی شهرستان های جهرم و خفر نبوده و از دیگر شهرستان های استان فارس برای مداوا و درمان به مراکز درمانی جهرم مراجعه کرده اند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه در سه نقطه از شهر جهرم و یک نقطه در شهر خفر نمونه گیری «کرونا» انجام می شود، خاطرنشان کرد: تعداد كل نمونه هاي گرفته شده در این مراکز تا کنون ۹ هزار و ۲۵۰ مورد بوده است.

 

وی به تعداد كل بيماران بهبود يافته و از قرنطينه خارج شده نیز اشاره کرد و گفت: این بیماران ۲ هزار و ۶۹۳ نفر هستند که به بهبودی کامل رسیده اند.

 

موحد همچنین تعداد كل مبتلايان در قرنطينه را ۲۶۸ برشمرد و تصریح کرد: این بیماران نیز مراحل درمان خود را در قرنطینه خانگی سپری می کنند.

 

به گفته وی تعداد كل بیماران بستري مشكوك و مثبت در بخش های كرونا بيمارستان پيمانيه جهرم را ۱۸ نفر بوده که از این تعداد، ۱۳ بیمار در بخش های عمومی و پنج بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه روز گذشته ۲ بیمار مبتلا به «کرونا» از بیمارستان پیمانیه جهرم ترخیص شدند، گفت: خوشبختانه در ۲۴روز گذشته فوتی ناشی از کرونا در جهرم وجود نداشته و شمار جان باختگان این بیماری تا کنون ۷۶ نفر است.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار