نماینده شهرستان فسا در شورای اسلامی استان فارس گفت: یکی از بحران های اقتصادی گرانی‌های اخیر مسکن است که همانطور که شاهد هستیم بسیاری از مردم در حال برگشت به شهرهای کوچک و روستاها هستند و به نظر می‌رسد اگر وضعیت به همین شیوه پیش برود احتمالاً به زودی چادرنشین هم خواهیم شد!
کد خبر: ۸۹۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 22 August 2020

به گزارش تابناک فارس: وحید بنا در اجلاس شورای اسلامی استان فارس که با حضور مجید انصاری سخنگوی مجمع نمایندگان فارس در مجلس، فرماندار شیراز و مدیرکل شوراها و امور شهری استانداری فارس برگزار شد، با بیان اینکه از مسئولان قطع امید کرده‌ایم، خطاب به نماینده مجلس اظهار داشت: البته مخاطب من شما یا گروه خاصی از مسؤولان نیست بلکه می‌خواهیم صدای ما باشید و البته اصحاب رسانه‌ها هم این صدای ما را به مردم و مسؤولان منعکس کنند.

وی افزود: متأسفانه رویه‌ای مرسوم شده است که مسؤولان در جلسات شرکت کنند و به تعریف و تمجید بپردازند اما بهتر است از معضلات و دردها و رنج‌ها هم بگوییم.

بنا با اشاره به مشکلات شدید اقتصادی و اجتماعی، تصریح کرد: آیا در شأن ایران با تمدن چند هزار ساله است که شاهد باشیم هم‌وطن‌مان برای تأمین معاش تا کمر در سطل زباله خم شود، کلیه‌اش را برای فروش بگذارد و یا هزاران اقدام تأسف‌برانگیز دیگر؟

نماینده شهرستان فسا در شورای اسلامی استان فارس اضافه کرد: نمونه دیگر بحران اقتصادی گرانی‌های اخیر مسکن است که همانطور که شاهد هستیم بسیاری از مردم در حال برگشت به شهرهای کوچک و روستاها هستند و به نظر می‌رسد اگر وضعیت به همین شیوه پیش برود احتمالاً به زودی چادرنشین هم خواهیم شد!

این ورزشکار با سابقه ملی‌پوش در ادامه مهاجرت نخبگان ورزشی، علمی و… را یکی از بزرگترین تهدیدات کشور ما دانست و گفت: دلیل اصلی خروج نخبگان چیزی جز این همه بی‌توجهی به آن‌ها نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار