مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس تأمین مسکن و رفاه محرومان و نیازمندان را از آرمان‌های اصلی نظام و انقلاب دانست و اظهار داشت: بنیاد مسکن استان فارس در این مسیر بر اساس آموزه‌هایی که بنیاد بر اساس آن بنانهاده شده است حرکت کرده و موفقیت‌های چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۸۸۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 17 August 2020

به گزارش تابناک فارس: عطاالله زمانی ادامه داد: مسکن از جمله نیازهای اصلی افراد جامعه است و در قانون اساسی نیز به تأمین مسکن و لزوم مشارکت دستگاه‌های مسئول توجه شده و به آن جایگاه خاصی داده‌ شده است، این مسئله در جامعه ما همواره مورد توجه است اما از مشکلات جدی قلمداد می‌شود.


مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس خواستار مشارکت و همراهی مسئولان و خیرین برای تأمین زمین و منابع مالی شد و بیان کرد: نقش مشارکت مردم، در اختیار گذاشتن زمین‌های مناسب از جانب کسانی که زمین‌های مناسب دارند، هدایت و حمایت و همراهی مسئولین و تأکید بر تأمین نیاز محرومین از ویژگی‌های توجه و فرمان امام (ره ) است که باید بیش‌ از پیش به آن توجه شود.


مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس ، انتخاب مکان مناسب برای احداث شهرک‌های مسکونی جدید را مورد تأکید قرارداد و افزود: در انتخاب زمین و مکان برای ساخت مسکن و احداث شهرک‌های جدید بنیاد مسکن به‌گونه‌ای عمل می‌کند که امکانات و نیازهای واحدهای مسکونی ازجمله آب، برق، گاز و دیگر نیازمندی‌ها، قابل تأمین و در دسترس باشد.


زمانی با یادآوری اینکه با تأمین مسکن برای نیازمندان و محرومان جامعه باید باری از دوش آنان برداشت افزود: سعی شده است با تأمین مسکن مناسب و عرضه مسکن متناسب با سطوح درآمدی اقشار مختلف به ساماندهی بازار اجاره و کنترل سوداگری در بخش مسکن برای کاهش و مهار التهابات در این حوزه نیز کمک شود ، بنیاد همه تلاش خود را به کار بسته و از همه ظرفیت‌های قانونی برای تأمین سرپناه برای نیازمندان و محرومان استفاده می‌کند.


مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس احداث مسکن برای خانوارهای دارای عضو معلول را از دیگر اقدامات بنیاد برای خانه‌دار شدن اقشار آسیب‌پذیر و محروم عنوان کرد و گفت: در پیمان‌نامه‌ای که بین بنیاد مسکن و سازمان‌های حمایتی به امضا رسیده است بنیاد مسکن در این زمینه ورود کرد و طرح‌های بسیار جامعی برای خانوارهای محروم و دارای دو عضو معلول اجراشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار