نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی: آقای روحانی کی می‌خواهد دست از اوهام بردارد؟ رئیس جمهور دچار توهم دانایی شده لذا مملکت را به این روز انداخت بنابراین بهتر است اجازه دهد عقلاء در مملکت تصمیم‌گیری کنند.
کد خبر: ۸۸۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 19 August 2020

به گزارش تابناک فارس: فریدون عباسی با بیان اینکه اجرای طرح پیش فروش اوراق نفتی به معنای گشایش اقتصادی نیست، گفت: اگر رئیس‌جمهور به دنبال گشایش اقتصادی بود به بی‌راهه برجام نمی‌رفت. وی وعده داد "سانتریفیوژ" بچرخد تا چرخ زندگی مردم هم بچرخد. "سانتریفیوژ" را خالی چرخاند اما آیا چرخ زندگی مردم هم چرخید؟!، این‌ها همان‌هایی بودند که گفتند؛ اگر دولتی به غیر ما بر سر کار بیاید دلار 5 هزار تومان خواهد شد، البته راست گفتند چراکه دلار به بالای 20 هزار تومان رسید!

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر دولت به دنبال گشایش اقتصادی بود چرا در 7 سال گذشته کاری نکرد و اکنون می‌خواهد در سال آخر مدیریت خود دست در جیب مردم کرده و دولت آینده را بدهکار کند.

وی معتقد است اگر دولت به ظرفیت داخلی توجه داشت در گذشته به مردم رجوع می‌کرد و اجازه نمی‌داد نقدینگی تا این میزان در جامعه سرگردان شده و قیمت سکه، خودرو، مسکن و... بالا رود.

عباسی تصریح کرد: آقای روحانی کی می‌خواهد دست از اوهام بردارد؟ رئیس جمهور دچار توهم دانایی شده لذا مملکت را به این روز انداخت بنابراین بهتر است اجازه دهد عقلاء در مملکت تصمیم‌گیری کنند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه تاکنون کدام یک از اقدامات دولت به نفع مردم بوده است که طرح پیش فروش نفت یا به قول خودشان گشایش اقتصادی‌ به نفع مردم باشد؟ گفت: درواقع سیاست‌های اشتباه داخلی، خارجی و اقتصادی رئیس‌جمهور سبب شده اکنون دست‌ دولت خالی باشد و نتواند نفت بفروشد به همین دلیل چوب آن را به مردم میزند در حالی که دولت باید دست از سر مردم بردارد!.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار