کد خبر: ۸۹۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ 21 August 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ،  سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام خمینی دهدشت حوزه کنکور سراسری داوطلبان مبتلا به کرونا شد.

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ع) گفت: سه بیمار کرونایی رشته علوم تجربی در سومین روز برگزاری کنکور با سایر داوطلبان این رشته در سراسر کشور رقابت داشتند.

 ابراهیم یاری نسب در خصوص برگزاری آزمون داوطلبان کرونایی افزود: در سومین روز برگزاری آزمون سراسری و در رشته علوم تجربی سه داوطلب کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تمهیدات اندیشیده شده آزمون خود را برگزار کردند.

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در ادامه تصریح کرد: داوطلبان رشته‌های مختلف قبل از برگزاری آزمون‌ها در سامانه خود اظهاری سایت سازمان سنجش بخش آزمون سراسری ثبت نام و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا  و تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا را اعلام کردند.

یاری‌نسب گفت: در شهرستان کهگیلویه سه داوطلب مبتلا به ویروس کرونا شناسایی و با رعایت نکات بهداشتی لازم از قبیل ضدعفونی و گندزدایی سالن آمفی تئاتر بیمارستان (محل برگزاری این آزمون)، تجهیز مراقبین و داوطلبان این آزمون برگزار شد.

 وی در پایان در خصوص افزایش روند ابتلا به این بیماری از مردم خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از حضور در اجتماعات، سپری ایمن برابر این ویروس بسیار خطرناک باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار