شهردار یاسوج گفت: سالانه ۷۰ میلیارد تومان در حوزه خدمات شهری هزینه دو شرکت جمع آوری و دفن پسماند و زباله این شهر می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱ 11 May 2024
هزینه ۷۰ میلیاردی جمع آوری جمع‌آوری و دفن زباله

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کیوان آشنا در گفتگو با خبرنگار ایسنا افزود: شهر خوب را شهروند خوب می‌سازد تا زمانی که هماهنگی بین شهروند و شهرداری وجود نداشته باشد، شهر پیشرفت و توسعه نمی‌یابد.

وی اظهار کرد: از مردم و شهروندان یاسوج درخواست داریم که در زمینه‌های مختلف از نریختن زباله تا شرکت در یک ابر پروژه و پرداخت عوارض برای بهتر شدن شهر ما را کمک کنند.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: مردم زباله را به موقع و در ساعت و مکان مناسب قرار دهند تا مجموعه شهرداری اقدام به جمع آوری کند و از رها کردن زباله در هر زمانی خودداری کنند تا زیبایی و سلامت شهر به خطر نیفتد.

آشنا تاکید کرد: برخی‌ها از جمله میوه فروشان، آپاراتی‌ها و تزئیناتی‌های خودرو حجمی عظیمی زباله را فله‌ای در سطح معابر و جداول شهر رها می‌کنند که هم چهره نازیبا برای شهر دارد و هم باعث مشکلاتی می‌شود.

وی بیان کرد: حدود سالانه ۷۰ میلیارد تومان در حوزه خدمات شهری هزینه دو شرکت جمع آوری و دفن زباله و پسماند شهر یاسوج می‌شود که در صورت رعایت کردن شهروندان در این زمینه این میزان هزینه ۵۰ درصد کاهش خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار