نماینده مردم شیراز با بیان اینکه هیچ گونه فسادی در قیر یارانه‌ای متوجه نمایندگان نیست، اظهار داشت: کل مبلغ قیر یارانه‌ای ۴ هزار میلیارد تومان است که از محل جابجایی طرح‌های عمرانی تامین می‌شود و قرار است این قیر در اختیار دستگاه اجرایی قرار گذاشته شود و در اختیار نمایندگان نیست که ادعای ایجاد رانت در آن باشد.
کد خبر: ۸۸۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 01 August 2020

به گزارش تابناک فارس: جعفر قادری با اشاره به بررسی طرح دو فوریت بند به تبصره ۱ قانون بودجه در سال ۹۹ که قرار است این هفته در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گیرد، بیان داشت: بر اساس این طرح یک میلیون تن قیر در اختیار پروژه‌های عمرانی  که مشکل تهیه قیر دارند و قرار است به بهره برداری برسند، قرار می‌گیرد.


نماینده مردم شیراز گفت: در سال‌های گذشته هم معمولا در بودجه مبلغی را برای تامین قیر در نظر می‌گرفتند امسال هم پیش بینی شده تا با مقدار کمتری قیر برای طرح‌های عمرانی در اختیار نهادها گذاشته شود کلیات این طرح مصوب شده و جزئیات آن این هفته در دستور کار نمایندگان مجلس قرار می‌گیرد.


وی بیان اینکه هیچ گونه فسادی در قیر یارانه‌ای متوجه نمایندگان نیست، اظهار داشت: کل مبلغ قیر یارانه‌ای ۴ هزار میلیارد تومان است که از محل جابجایی طرح‌های عمرانی تامین می‌شود و قرار است این قیر در اختیار دستگاه اجرایی قرار گذاشته شود و در اختیار نمایندگان نیست که ادعای ایجاد رانت در آن باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با بیان اینکه بودجه باید سیاست تمرکززدایی را دنبال کند، تصریح کرد: با اصلاح ساختار بودجه اعتبارات موجود به پروژه‌هایی اختصاص می‌یابد که بازدهی بالایی داشته باشند. ضمن اینکه هزینه شرکت‌های دولتی نیز تعیین تکلیف می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
دقیقا برای همه مشخص است که رانت است البته به صورت غیر مستقیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار