معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به افزایش شمار مبتلایان و فوت شدگان کرونا در این استان، از قرمز شدن وضعیت فارس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹ 17 July 2020

به گزارش تابناک فارس: علی اکبری جمعه ۲۷ تیر با اشاره به مرگ ۱۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در استان فارس، این موضوع را موجب تاسف دانست و تاکید کرد که با اضافه شدن این آمار، شمار فوت شدگان براثر بیماری کووید ۱۹ در فارس به 309 نفر افزایش یافته است.


وی افزود: هم اکنون نیز ۸۰ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان بستری هستند.


اکبری ادامه داد: در حال حاضر هزار و ۱۴۷ بیمار مشکوک و دارای علامت ابتلا به کرونا ویروس در بیمارستان ها بستری هستند و از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، ۲۱ هزار و ۱۱۹ نفر از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

این مقام مسوول با اشاره به انجام ۱۹۱ هزار و ۹۵۲مورد تست در آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، اظهار کرد: با بررسی تست های انجام شده، از ابتدا تا کنون ۲۵ هزار و ۴۴۱ بیمار مبتلا به کروناویروس در استان فارس شناسایی شده اند.

تنها راه مبارزه با این بیماری جدی گرفتن رعایت اصول بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی است و با پرهیز از برگزاری و یا شرکت در دورهمی های خانوادگی حامی سلامت خود و عزیزانتان باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار