معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:بر اساس آخرین آمار و اطلاعات ارسالی از بیمارستان‌های سراسر استان فارس، در حال حاضر هزار و ۳۲ بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان‌ها بستری شده اند که ۸۰ نفر از این افراد به دلیل وخامت شرایط بالینی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری و نیازمند ارایه خدمات ویژه هستند.
کد خبر: ۸۷۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸ 16 July 2020

به گزارش تابناک فارس: علی اکبری با اعلام هشدار، گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تا امروز، ۱۹۰ هزار و ۹۱ تست شناسایی و تشخیص این بیماری در آزمایشگاه های سراسر استان فارس انجام شده و تاکنون ۲۴ هزار ۷۹۶ نفر مبتلا به کروناویروس شناسایی شده اند.

او افزود: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات ارسالی از بیمارستان های سراسر استان فارس، در حال حاضر هزار و ۳۲ بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان ها بستری شده اند که ۸۰ نفر از این افراد به دلیل وخامت شرایط بالینی در بخش های مراقبت های ویژه بستری و نیازمند ارایه خدمات ویژه هستند.

معاون درمان دانشگاه ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر از هم استانی ها در اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند که تعداد فوتی های فارس به عدد ۲۹۴ نفر افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش تعداد مبتلایان جدید شناسایی شده به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در استان فارس ۵۲۷ میباشد.

اگر به پیش‌بینی سایت‌های معتبر جهانی در زمینه کرونا بنگریم، مشاهده می‌کنیم که در صورت ادامه این شیوه بهداشتی در ماه اکتبر (آبان) با افزایش چند برابری شمار مبتلایان به این بیماری مواجه خواهیم بود و چنانچه محدودیت‌های بهداشتی برداشته شود، آمارهای وحشتناکی از تلفات کرونا پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار