حجه الاسلام والمسلمین رئیسی فردا به شیراز سفر می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶ 11 October 2023

تابناک فارس به نقل به نقل از  صدا و سیما: رئیس جمهور فردا صبح پس از ورود به شیراز، طولانی‌ترین خط آزادراهی کشور را افتتاح می‌کند و به انتظار ۱۳ ساله مردم فارس پایان می‌دهد.
دیدار با دانشجویان دانشگاه‌ها و نخبگان پزشکی فارس و اعلام سال تحصیلی جدید در دانشگاه ها از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور است.
دیدار مردمی حجه الاسلام والمسلمین رئیسی فردا ۲۰ مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰، در جوار مضجع شریف حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، برگزار می‌شود.
حضور رئیس جمهور در آرامگاه حافظ، بازدید از نمایشگاه صنایع دستی حافظیه و شرکت در مراسم بزرگداشت یادروز حافظ دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر حجه الاسلام والمسلمین رئیسی به شیراز است.
در روز جمعه نیز رئیس جمهور از کارخانه مخابرات راه دور ایران iT و طرح ملی مسکن فارس بازدید می‌کند و خط انتقال آبرسانی به شهر شیراز با حضور رئیس دولت افتتاح می‌شود.
سفر به شهرستان رستم و افتتاح بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای مصیری این شهر و سخنرانی در جمع مردم رستم از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به فارس است.
جلسه با سرمایه گذاران فارس، حضور در نشست ادارای استان و شرکت در نشست خبری و جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران پایان بخش سفر دو روزه رئیس جمهور به فارس خواهد بود.

برچسب ها: سفر ، رییس جمهور ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار