آیت‌الله رئیسی و اعضای هیأت دولت، در دور دوم سفر‌های استانی، پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه میهمان مردم استان فارس و شهر شیراز هستند.
کد خبر: ۱۱۳۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ 11 October 2023

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام اعلام کرد: رئیس جمهور، ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه، به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام مشرف و پس از زیارت این امامزاده جلیل القدر، در میان اقشار مختلف مردم و مسئولان، سخنرانی می‌کند.

دیدار با خانواده‌های معزز شهدای حرم مطهر، دیگر برنامه حضور رئیس جمهور در آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام خواهد بود.

شایان ذکر است، ورودی باب الرضا (ع)، ویژه برادران و ورودی‌های باب المهدی (عج) و بست شهید دستغیب، ویژه خواهران جهت حضور در دیدار مردمی رئیس جمهور، در نظر گرفته شده است.

ابراهیم کلانتری تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام از عموم مردم در مراسم استقبال و دیدار حضوری با رئیس جمهور در حرم مطهر دعوت کرد.

در آستانه سفر آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس محترم جمهور و اعضای هیأت دولت به شیراز و دیدار مردمی ایشان در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری تولیت آستان مقدس، با صدور بیانیه‌ای بر این نکته تاکید کردند که تقدیر و سپاس ازتلاش‌های بی وقفه جهادی، و خستگی ناپذیر دولتِ فهیم و جوانِ انقلابی و پشتیبانی از استمرارِ اقداماتِ دولت، در مسیر خدمتِ هرچه بیشتر، و رفع مشکلات به ویژه درعرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و معیشتی، درگرو حضور چشمگیر، سرزنده و پرشور عموم مردم در مراسمِ استقبال و دیدار حضوری با رئیس محترم جمهوری درحرم مطهّر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (علیه السلام) است.

متن بیانیه تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام، به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
مردم ولایت‌مدارِ استانِ بزرگِ فارس، همواره در تاریخ سراسر افتخار این مرز و بوم، حبّ به امامت و ولایت اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، پیشتازی در انقلابِ شکوهمندِ اسلامی، و فداکاری همه جانبه در راه آن، دشمن‌ستیزی، پایمردی و مقاومت، ایثار و عشق به ارزش‌های والای اسلامِ نابِ محمّدی (صلی الله علیه و آله وسلم)، و وفاداری به آرمان‌های ملّی و انقلابی رهبری حکیمانه آن چه در زمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و چه در زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مُدَ ظِلُّهُ العالی) را در پیچ‌ها و گردنه‌های انقلاب با تقدیم پانزده هزار شهیدِ گلگون کفن به اثبات رسانده اند. این خطّه عالم پرور، ادیب پرور و زرخیز از میهن اسلامی، که به برکت حضور سلاله‌های گرانقدر رسول اکرم (صلوات الله علیه و آله) به ویژه حضرت سیّد السّادات الاعاظم جنابِ احمدبن موسی‌الکاظم شاهچراغ (علیه السّلام) نشان افتخارآمیز سوّمین حرم اهل‌بیت (علیهم السّلام) را در ایران بر سینه دارد اکنون میزبان آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس محترم جمهور و هیأت دولت است.

تقدیر و سپاس ازتلاش‌های بی وقفه جهادی، و خستگی ناپذیر دولتِ فهیم و جوانِ انقلابی و پشتیبانی از استمرارِ اقداماتِ دولت، در مسیر خدمتِ هرچه بیشتر، و رفع مشکلات به ویژه درعرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و معیشتی، درگرو حضور چشمگیر، سرزنده و پرشور عموم مردم در مراسمِ استقبال و دیدار حضوری با رئیس محترم جمهوری درحرم مطهّر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (علیه السلام) است.

بی گمان عموم برادران و خواهران گرامی به ویژه جوانان عزیز فارسی با حضور آگاهانه و انقلابیِ خود دراین مراسم، حماسه و برگ زرینِ دیگری را درتاریخ خطّه پر افتخار فارس رقم خواهند زد و اینگونه ارواح مطهّر شهدای والامقام به‌ویژه شهدای مظلوم حمله‌های تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السّلام) را شاد خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار