تولیت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) با ارسال پیامی از عموم مردم استان فارس برای حضور در دیدار مردمی با رئیس‌جمهور در این حرم مطهر دعوت به‌عمل آورد.
کد خبر: ۱۱۳۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ 11 October 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) در راستای سفر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در روز پنجشنبه، ۲۰ مهرماه به شیراز و دیدار با مردم استان فارس در این حرم مطهر برای دعوت از عموم مردم پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

مردم ولایت‌مدار استان بزرگ فارس، همواره در تاریخ سراسر افتخار این مرز و بوم، حبّ به امامت و ولایت اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع)، پیشتازی در انقلاب شکوهمند اسلامی و فداکاری همه جانبه در راه آن، دشمن‌ستیزی، پایمردی و مقاومت، ایثار و عشق به ارزش‌های والای اسلام ناب محمدی(ص) و وفاداری به آرمان‌های ملی و انقلابی رهبری حکیمانه آن چه در زمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و چه در زمان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) را در پیچ‌ها و گردنه‌های انقلاب با تقدیم ۱۵ هزار شهید گلگون‌کفن به اثبات رسانده‌اند.

این خطه عالم‌پرور، ادیب‌پرور و زرخیز از میهن اسلامی که به برکت حضور سلاله‌های گرانقدر رسول اکرم(ص) به‌ویژه حضرت سیدالسادات الاعاظم جناب احمد بن موسی‌ الکاظم شاهچراغ(ع) نشان افتخارآمیز سومین حرم اهل‌ بیت(ع) را در ایران بر سینه دارد اکنون میزبان آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و هیئت دولت است.

تقدیر و سپاس از تلاش‌های بی‌وقفه جهادی و خستگی‌ناپذیر دولت فهیم و جوان انقلابی و پشتیبانی از استمرار اقدامات دولت، در مسیر خدمت هرچه بیشتر و رفع مشکلات به‌ویژه در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و معیشتی در گرو حضور چشمگیر، سرزنده و پرشور عموم مردم در مراسم استقبال و دیدار حضوری با رئیس‌جمهوری در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) است.

بی‌گمان عموم برادران و خواهران گرامی به‌ویژه جوانان عزیز فارسی با حضور آگاهانه و انقلابی خود در این مراسم، حماسه و برگ زرین دیگری را در تاریخ خطه پرافتخار فارس رقم خواهند زد و این‌گونه ارواح مطهر شهدای والامقام به‌ویژه شهدای مظلوم حمله‌های تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را شاد خواهند کرد.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار