همراه با تابناک کهگیلویه وبویراحمد
بسته خبری تابناک کهگیلویه وبویراحمد به ارائه خبرهایی در حوزه های مختلف می پردازد. در این بسته خبری به برخی خبرهای استان از جمله: پیام اینستا گرامی تاجگردون در خصوص پاسخ حسینیان در مورد تهدید صالحی،بدهی بالای دستگاه های دولتی به شرکت آب و فاضلاب استان،دومین آتش سوزی در خواب گاههای دخترانه یاسوج و خبرهای دیگر خواهیم پرداخت
کد خبر: ۱۱۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 12 October 2015
بسته خبری تابناک کهگیلویه وبویراحمد به ارائه خبرهایی در حوزه های مختلف می پردازد. در این بسته خبری به برخی خبرهای استان از جمله: پیام اینستا گرامی تاجگردون در خصوص پاسخ حسینیان در مورد تهدید صالحی،بدهی بالای دستگاه های دولتی به شرکت آب و فاضلاب استان،دومین آتش سوزی در خواب گاههای دخترانه یاسوج و خبرهای دیگر خواهیم پرداخت.
آتش سوزی در دومین خوابگاه دخترانه در یاسوج
عصردیروز در خوابگاه دخترانه گلستان انقلاب دانشگاه علوم پزشکی یاسوج واقع در پشت سازمان جهاد کشاورزی استان آتش سوزی رخ داد.

به گفته یکی از دانشجویان این خوابگاه ، آتش سوزی به دلیل نشت گاز وآتش گرفتن آشپزخانه رخ داده است که با اقدام سریع راننده اتوبوس دانشگاه و با استفاده از کپسول آتش نشانی، آتش مهارشد.

وی گفت: باوجودکپسول آتش نشانی در خوابگاه اما کسی روش استفاده از آن را نمی دانست وبه محض رخ دادن حادثه مسئولین دانشگاه در محل حادثه حضور یافتند وخوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

در روزهای گذشته نیز یک خوابگاه دانشجویی دخترانه در کاشانی 17 شهر یاسوج دچار آتش سوزی شد که تلفات جانی در برنداشت.

حسینیان در پاسخ به تاجگردون: میخواستم صالحی را عصبانی کنم که موفق شدم
از میان حاشیه های مختلف بررسی طرح برجام در مجلس، تهدید صالحی مبنی بر دفن او در قلب رآکتور اراک توسط روح الله حسینیان از همه پررنگ تر بود. حالا غلامرضا تاجگردون روایت تازه ای از این تهدید منتشر کرده است.

نماینده مردم گچساران در مجلس در صفحه اینستاگرام خود در این باره نوشت:

شیخ روح الله حسینیان آقای دکتر صالحی را تهدید کرد: تو را بتون می گیریم. تهدیدی که صالحی را عصبانی کرد. از حسینیان سوال کردم چرا این حرف را زدی؟ گفت می خواستم عصبانیش کنم که موفق شدم! به نظرم دکتر صالحی جزء شخصیت های بسیار ممتاز و امین کشور است که این رفتار با ایشان خیلی دور از اخلاق بود. همین کار را هم با ظریف کردند. فقط خدا را شکر ظریف فرصت نکرد صحبت کند.۱۵-۱۰-۱۱-۲۲۲۶۱۲photo_2015-10-12_22-26-11

هشدارهای قانونی و نظارتی به تبلیغات کنندگان پیش از موعد ارایه شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در نشست مشترک مجموعه ستاد اجرایی انتخابات و هیأت نظارت استان و شهرستان ها،اظهار داشت: هر دو رو کن نظارت و اجرا می بایست تمامی تلاش خود را جهت برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی، حداکثری و مشارکتی به کار ببرند.

محمدی ، تأکید کرد : برای صیانت از آرای مردم که توسط مقام معظم رهبری حق الناس نامیده شده است اقدامات لازم پیش بینی شده و در حال اجراست .

وی، با بیان اینکه آموزش به فرمانداران، بخشداران، اعضای ستاد انتخابات یکی از اقدامات انجام شده تا کنون بوده است، گفت: ستاد انتخابات استان به دنبال آماده سازی زیرساخت ها و امکانات در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، مشارکتی و حداکثری و رقابتی است و تلاش می شود در این مسیر از همه ظرفیت های استان استفاده شود.

محمدی، با بیان اینکه امیدواریم مجلس آینده مجلسی قدرتمند و توانمند باشد، گفت: هم اکنون در استان تحرکات و اقدامات انتخاباتی زیادی وجود دارند و به دلیل اینکه این تحرکات در زمان جاری تخلف محسوب می شود بحش های نظارت و اجرا می بایست هشدارها و تذکرات قانونی و نظارتی بازدارنده را ارایه دهند.

بدهی بالای دستگاههای دولتی به آب و فاضلاب
به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد علی حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شش ماه نخست سال جاری سه هزار و ۳۱۶ فقره انشعاب آب در شهرای مختلف استان نصب شد.

معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از اصلی‌ترین مشکلات پیش روی آب و فاضلاب استان بدهی انشعابات خانگی و دستگاه های دولتی است.

وی میزان بدهی آب‌بهای انشعابات خانگی و ادرای به آب و فاضلاب استان را بالغ بر چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: بیش از دو میلیارد از این میزان بدهی مربوط به دستگاه های دولتی و مراکز انتظامی و نظامی است.

معاون امور مشترکین آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این شرکت نسبت به دریافت مطالبات خود با قاطعیت و از مجاری قانونی ورود پیدا خواهد کرد و کسانی که نسبت به اخطارهای آب و فاضلاب بی توجهی کنند پس ار تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
بزرگواری:دنبال رقابت آزادهستم

سید علی محمد بزرگواری در پاسخ به سوال سایت استان :آقای بزرگواری صحبتهای بین شهروندان شایعه شده که شما به دلیل نفوذی که در مرکز دارید، به دنبال ردصلاحیت رقبای انتخابی خود هستید؟

کذب محض و دروغ است، گمانه های غلط است، شایعه است، من اگرخداخواست وارد انتخابات شوم، هر که خواست بیاید رقیب من بشود، من دنبال رقابت آزاد هستم، چه رقیبم همفکر خودم اصولگرا باشد، و یا رقیبم اصلاح طلب از جناح مخالف باشد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار