مدیر جهاد کشاورزی شیراز گفت: ۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شامل ۵ مورد دیوارکشی و یک مورد پی کنی و یک مورد ساختمان در مساحت ۲۰ هزار متر مربع در منطقه اقبال آباد و شمس آباد این شهرستان تخریب و رفع تخلف شد.
کد خبر: ۱۱۰۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ 25 April 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز گفت: دستور قضایی تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی در منطقه اقبال آباد و شمس آباد این شهرستان اجرا و ساخت و سازهای غیرقانونی تخریب شد.

ذبیح‌الله سیروسی گفت: پس از اخذ دستور قضایی و با هماهنگی فرماندهی انتظامی شهرستان و با حضور نمایندگان دستگاه های متولی امور زمین، شهرداری، ۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شامل ۵ مورد دیوارکشی و یک مورد پی کنی و یک مورد ساختمان در مساحت ۲۰ هزار متر مربع تخریب و رفع تخلف شد.

سیروسی افزود: پس از انجام اقدامات بسیار موثر قرارگاه های حفاظت اراضی حریم و برخورد بهنگام و سریع به پشتوانه دستورات نافذ و قاطع معاون محترم دادستانی به ویژه در قرارگاه حفاظت اراضی حریم منطقه ۷ شیراز، شاهد کاهش چشم گیر سطح تخلفات هستیم.

او افزود: گزارشات سامانه و دهگردشی در مناطق برمشور، گردخون و بلوار اتحاد و کفترک حاکی از کاهش بیش از ۲۵ درصد سطح تخلفات نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته است.

سیروسی گفت: همکاری و پیگیری موثر شهرداری منطقه ۷، جهاد کشاورزی و تیم یگان حفاظت اراضی شیراز باعث شده که در فروردین ۱۴۰۲ سه عملیات اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری در مناطق برمشور و گردخون و اقبال آباد و شمس آباد منجر به کاهش تخلفات شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شیراز تاکید کرد: مقرر شد مشخصات متخلف آبیاری با فاضلاب در روزهای آینده به مرجع قضایی اعلام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار