مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا از تخریب 83 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای حکم تخریب مستحدثات غیر مجاز93 هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی این شهرستان آزاد سازی شد.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶ 18 April 2023

تابناک فارس به نقل از ایانا: صدیقه مویدی با اشاره به اینکه احکام مذکور در روستاهای تنگ خیاره، برکه و ملوسجان شهرستان بیضا اجرا شده است، بیان کرد: ساخت و سازهای مذکور شامل دیوارکشی، اتاقک، پی کنی، واحد تجاری، استخر و دپو مصالح بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه 6 مورد از عملیات قلع و قمع اجرای حکم و 77 مورد در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاوزی و باغی بوده است، عنوان کرد: اجرای این موارد قانونی با همکاری دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان بیضا، فرماندهی نیروی انتظامی و کارشناسان امور اراضی انجام شده است.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌های گشت‌های امور اراضی در ایام آغازین سال افزود: حضور مستمر اکیپ گشت امور اراضی این مدیریت از 29 اسفند ماه سال قبل تاکنون منجر به صدور 60 فقره اخطار قانونی و جلوگیری و توقف عملیات ساخت ساز غیرمجاز شد.

مویدی تاکید کرد: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی هر گونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی و خارج از محدوده شهرها و روستاها بدون دریافت مجوز از کمیسیون تبصره 1 و 4 ماده 1 قانون مذکور ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار