مدیرکل زیارتی معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از سفر بیش از ۴ میلیون مسافر نوروزی طی ایام نوروز سال جاری به این استان خبر داد و گفت:‌ پس از حرم شاهچراغ(ع) و امامزادگان، حافظیه در صدر بازدیدکنندگان نوروزی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۹۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ 04 April 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: سیدمجتبی علوی، مدیرکل زیارتی معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس به ارائه گزارشی از شمار مسافران نوروزی در ایام نوروز ۱۴۰۲ در این استان پرداخت و گفت: مسافرت‌های نوروزی با سفر بیش از چهار میلیون مسافر به استان فارس پایان یافت.

وی از افزایش ۱۴ درصدی مسافران نوروزی به فارس خبر داد و افزود:‌ بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به شیراز سفر کردند و از اماکن مذهبی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری این کلان‌شهر بازدید کردند.

عضو ستاد خدمات سفر استان فارس بیان کرد: پس از حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و امامزادگان واجب‌التعظیم دیگر استان که بیشترین زائر و گردشگر استان را به خود اختصاص داده است، مجموعه حافظیه با بیش از ۴۰۰ هزار نفر بازدید کننده، تخت جمشید با حدود ۳۰۰ هزار نفر بازدید کننده، سعدیه با حدود ۲۶۰ هزار نفر بازدیدکننده و ارگ کریم خان و مجموعه جهانی پاسارگاد با بیش از ۱۶۰ هزار نفر بازدیدکننده بیشترین بازدید کننده را داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار