رئیس هیات اندیشه ورز بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تبیین شعار سال و تمرکز رسانه های استان بر پروژه های ملی و استانی قطعا در سرعت بخشی به روند پروژه ها و تقویت زیرساخت های خدمات رسان به مردم گره گشاست .
کد خبر: ۱۰۳۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱ 06 April 2022
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید ولی موسوی روز سه شنبه در دیدار اعضای هیات اندیشه ورز بسیج رسانه با مدیر این رسانه ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: تلاش می شود در سال ۱۴۰۱ هیات اندیشه ورز بسیج رسانه رویکرد متفاوتی را نسبت به سال گذشته دنبال کند چرا که جامعه نیازمند پیشرفت و توسعه است و مردم نیز شایسته بهترین خدمات هستند.
رئیس هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد افزود: وظیفه رسانه‌ها ایجاد فضای امید آفرینی و وحدت بین مردم و مسئولان است و باید به نحوی خدمات نظام و مطالبات مردم انعکاس داده شود که دشمن نتواند از آن سوءاستفاده کند و به طور دقیق و شفاف امر اطلاع رسانی صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه مسائل کلیدی و توسعه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه جدی قرار گیرند و از طریق رسانه پیگیری شوند گفت: باید پروژه‌های استان که در سطح ملی نیازمند هم افزایی و تخصیص اعتبار هستند از طریق رسانه‌ها به اطلاع مسئولان کشوری رسانده شوند تا بتوانیم از قبل آن اعتبارات ملی بیشتری را دریافت کنیم.
موسوی ابراز داشت: بسیج رسانه در بحث وحدت آفرینی و انسجام بین رسانه‌ها باید پیشگام باشد و بتوانیم در تولید فرهنگ، اخلاق و ادب در جامعه الگو باشیم.
 رئیس  هیات اندیشه ورز بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: رسانه ها در  ایجاد فضایی آرام  و وحدت آفرین در استان برای کار و تلاش بیشتر مسؤلان نقش مهمی دارند که در کنار مطالبه گری باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.
موسوی گفت: در تدارک هستیم تا بعد از ماه مبارک رمضان هات اندیشه ورز بسیج رسانه را به شهرستان‌های استان ببریم و ضمن شنیدن درد دل اصحاب رسانه در بحث دوره‌های آموزشی و ارایه خدمات رفاهی نیز کمک هایی را داشته باشیم.
 هم افزایی رسانه ها و دستگاههای اجرایی استان را متحول می کند
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا ) یاسوج نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو به اعضای هیات اندیشه ورز و رئیس بسیج رسانه استان گفت: به نظر می رسد باید در راستای شعار سال رسانه‌ها ساماندهی و به این سمت سوق داده شوند تا ضمن امید آفرینی در استان ، کارآیی بیشتری را در حوزه تولید دانش بینان و اشتغالزایی شاهد باشیم.
بهنام احمدی بر پرداختن رسانه‌ها به پروژه‌های مهم و حیاتی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و گفت: با هم افزایی بیشتر رسانه ها و مدیران دستگاههای اجرایی می‌توان شاهد تحولات و توسعه استان بود و با تولید محتوای مناسب در خصوص طرحهای ملی و استانی در دست اجرا از جمله محور ترانزیتی پاتاوه به دهدشت ، خط آهن اقلید به یاسوج ،پتروشیمی گچساران ، سد چمشیر ، کارخانه گیاهان دارویی ، آبرسانی به چهار شهرستان کهگیلویه و دیگر طرح های از این قبیل به سرعت بخشی در روند اجرای طرحها کمک کرد.
تولیدات فاخر رسانه ای در دستور کار هیات اندیشه ورز
مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: امیدوارم سال جدید برای اصحاب رسانه سالی پر از خیر و برکت باشد.
سرگرد فخرالدین رضایی با اشاره به اینکه سال گذشته با تشکیل هیات اندیشه ورز اتفاقات و تمهیدات خوبی را شاهد بودیم افزود:  سال ۱۴۰۱ برای اصحاب رسانه سال بسیار مهمی است .
وی به راه اندازی کارگروه های مختلف خبرنگاری در هیات اندیشه ورز بسیج رسانه اشاره کرد و گفت: در این کارگروه‌ها مسائل مهمی در حوزه شعار سال، سیاست، فرهنگی، اقتصادی، مسائل شهری و سایر بخش‌ها به صورت تخصصی از سوی خبرنگاران دنبال و گزارش‌های فاخری تولید می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار