امام جمعه شیراز: عدالت باید این شرایط را تعدیل کند، باید جلو درآمدهای بادآورده گرفته شود تا مردم نیازمند هم از درآمد کشور بهره مند شوند.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 30 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا:  آیت الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شیراز افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر دو مساله مهم به عنوان مولفه عزتمندی و قدرت ایران و اسلام تاکید دارند که باید برای تقویت آنها برنامه‌ریزی کنیم.
وی ادامه داد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده و اگر تولید را افزایش ندهیم و قدرت اقتصادی را بالا نبریم در ادامه راه انقلاب موفق نخواهیم بود.
امام جمعه شیراز اظهار داشت: برخی قبل از انتخابات به یک بازی‌هایی مشغول بودند و امروز نیز به یک بازی‌های دیگر مشغول هستند و مرتب سنگ اندازی می‌کنند و ما باید مسائل اصلی را به میدان بیاوریم که یکی از آنها، افزایش تولید است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.
آیت‌الله دژکام افزود: برخی آقایان بعضا در پشت میزهای خود نشسته‌اند و نه به دستور رهبری، نه دستور رئیس جمهوری و نه به دلسوزی دلسوزان انقلاب هیچ توجهی ندارند.
وی گفت: ما از تمام مدیران که برخی جدیدا منصوب شده و تازه نفس هستند و برخی هم طبیعی است که در ادامه با نیروهای تازه نفس جا به جا خواهند شد و لازم است که این مساله به سرعت تعیین تکلیف شود، به تحقق این مولفه مهم یعنی افزایش تولید و تقویت اقتصاد بپردازند.
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز اضافه کرد: دومین مولفه عزتمندی و قدرت ایران و اسلام عدالت است که پس از افزایش تولید و افزایش درآمدها، این درآمد چگونه توزیع شود؟
آیت‌الله دژکام افزود: نباید اینگونه باشد که یک نفر آنقدر داشته باشند که نداند چگونه خرج کند و پول خود را صرف خرید ویلا در خارج از کشور کند و یک نفر هم حتی هزینه فرستادن فرزند خود به مدرسه را نداشته باشد.
وی ادامه داد: عدالت باید این شرایط را تعدیل کند، باید جلو درآمدهای بادآورده گرفته شود تا مردم نیازمند هم از درآمد کشور بهره مند شوند.
امام جمعه شیراز گفت: در استان فارس با پشتیبانی قوی علمی و فرهنگی موجود همه باید دست به دست هم بدهند تا بتوانیم در مسیر تولید و افزایش عدالت اجتماعی رضایت رهبر معظم انقلاب را تامین کنیم.
آیت‌الله دژکام افزود: تحقق این مهم همت همه اهالی فارس و شیراز را می‌طلبد و می‌توانیم از آن به عنوان الگو در سایر شهرها و استان‌های کشور هم استفاده شود تا به سمتی برویم که تهدید دشمن از ناحیه معیشت و اقتصاد بی اثر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار