بیشترین ترددها در این محورهای مواصلاتی است

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: بیش‌ترین تردد به ترتیب در محور‌های "مرودشت_شیراز"، "شیراز- مرودشت" و "سعادتشهر - مرودشت"، "شیراز_سپیدان"، "سپیدان_یاسوج"، "دشت ارژن_قائمیه"، "نورآباد_گچساران"، "شیراز_دشت ارژن"، "شیراز_کوار"، "شیراز_سروستان"، رخ داده است.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱ 23 March 2024

تابناک فارس به نقل از صا و سیما: مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: دیروز تردد یک میلیون و ۳۴۶ هزار و ۲۵۰ خودرو در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد کاهش داشته است.
حمید احمدی گفت: بیش‌ترین تردد به ترتیب در محور‌های "مرودشت_شیراز"، "شیراز- مرودشت" و "سعادتشهر - مرودشت"، "شیراز_سپیدان"، "سپیدان_یاسوج"، "دشت ارژن_قائمیه"، "نورآباد_گچساران"، "شیراز_دشت ارژن"، "شیراز_کوار"، "شیراز_سروستان"، رخ داده است.
وی با اشاره به اینکه ۶ درصد از کل تردد‌ها مربوط به خودرو‌های سنگین بوده افزود: ۸۶ در این مدت هزار و ۲۸ تردد را خودرو‌های سنگین، یک میلیون و ۲۴۹ هزار و ۳۷۷ تردد را خودرو‌های سواری و وانت و ۱۰ هزار و ۸۴۵ تردد را اتوبوس‌ها شامل می‌شود.
وی افزود: در محور‌های ورودی استان ۴۳ هزار و ۲۳۰ خودرو عبور کرده‌اند که پرتردد‌ترین ورودی مربوط به محور «مرودشت_شیراز» بوده و در محور‌های خروجی استان نیز ۳۹ هزارو ۳۸۸ خودرو عبور کرده است.
به گفته او اوج تردد‌ها ساعت ۱۸ تا ۱۹ رخ داده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار