مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز شایعه آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در فارس را تکذیب کرد.
کد خبر: ۹۹۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 01 September 2021

تابناک فارس به نقل از برنا: دکتر «سید روح الله حسینی» با اعلام این خبر، انتشار شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در فارس را تکذیب کرد و گفت: اخبار مربوط به واکسیناسیون علیه بیماری کووید۱۹ در استان فارس، فقط از طریق دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خبرگزاری های معتبر منتشر می شود و از مردم خواست تا از انتشار این گونه شایعات پرهیز کنند.
این مقام مسوول در دانشگاه افزود: هم استانی ها برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات در خصوص مراکز انجام واکسیناسیون علیه بیماری کووید۱۹ در فارس، می‌توانند به سایت covidvaccine.sums.ac.ir و خبرگزاری ‌های معتبر مراجعه کنند.
دکتر حسینی تاکید کرد: حضور افراد در مراکز واکسیناسیون تنها بر اساس پیامک نوبت ‌دهی بوده و از افراد دیگر درخواست می شود برای پیشگیری از هرگونه اختلال و ازدحام جمعیت در محل های تزریق واکسن و حفظ سلامت خود و دیگران، تنها پس نام نویسی در سامانه https://salamat.gov.ir و دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون اعلام شده در پیامک مراجعه کنند، چرا که امکان پذیرش افراد خارج از نوبت های پیامک شده وجود ندارد و هر گونه مراجعه خارج از شرایط یاد شده، موجب اختلال در روند اجرای واکسیناسیون خواهد بود.
او در ادامه یادآور شد: در حال حاظر، طبق اعلام وزارت بهداشت، تزریق واکسن برای افراد بالای ۴۸ سال که در سامانه یادشده نام نویسی کرده و پیامک نوبت دهی دریافت کرده اند، تزریق واکسن انجام می شود.

برچسب ها: واکسن ، کرونا ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار