نماینده مردم لارستان،خنج،گراش و اوز گفت:در حوزه انتخابیه بنده هم مانند دیگر نقاط کشور بحث اشتغال و به ویژه ایجاد شغل برای جوانان از دغدغه های اساسی است که امیدواریم با تمام تلاش بتوانیم گام موثر برداریم.
کد خبر: ۹۸۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 29 August 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حسین حسین زاده در حاشیه افتتاح چند طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: در طول دو سال نمایندگی در مجلس شورای اسلامی، نگاهی که به حوزه انتخابیه داشته ام نگاهی با افق وسیع و ارتقای کمی و کیفی چه در حوزه صنعت و چه در حوزه سیاسی بوده است.

نماینده مردم لارستان،خنج،گراش و اوز افزود: در تمامی حوزه ها از جمله زیرساخت های اساسی همانند بحث راه و جاده سازی،آبرسانی،گازرسانی،برق رسانی همواره در تلاش بوده ایم و بودجه های قابل ملاحظه ای برای تأمین این زیرساخت ها فراهم گردید.

وی در حوزه صنعت از راه اندازی بزرگ ترین پروژه تاریخ لارستان سخن گفت و اظهار داشت: مگاپروژه ۱۳۰ میلیون یورویی شهرستان خنج جهت تقویت میادین گازی بزرگ ترین پروژه ای بود که کلید خورد و این پروژه نقش عظیمی در اشتغال زایی داشته است.

اشتغال مسئله اساسی حوزه انتخابیه ام است

نماینده مردم لارستان،خنج،گراش و اوز درخصوص مهم ترین مسئله و دغدغه حوزه انتخابیه خود بیان داشت: در حوزه انتخابیه بنده هم مانند دیگر نقاط کشور بحث اشتغال و به ویژه ایجاد شغل برای جوانان از دغدغه های اساسی است که امیدواریم با تمام تلاش بتوانیم گام موثر برداریم.

حسین حسین زاده از تلاش برای تأمین اعتبار آبررسانی به بخش بیرم شهرستان لارستان که از آن با عنوان غیزانیه فارس یاد میشود خبر داد و گفت: خوشبختانه در نتیجه پیگیری ها و تلاش ها طرح مطالعاتی این قضیه مصوب شده است و در حال اخذ ماده ۲۳ هستیم که بودجه لازم برای آبرسانی به بیرم محقق شود.

این نماینده مردم در مجلس،با تأکید بر تلاش برای جذب اعتبار دوبانده سازی محور حادثه خیز لار_جهرم که همواره افراد بسیاری در این محور جانشان را از دست می دهند،افزود: با پیگیری هایی که هم از سوی ما و هم دیگر مسوولین از جمله راه و شهرسازی لارستان انجام گرفت اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی از محل ماده ۵۶ برای این محور اختصاص داده شده است که در مراحل پایانی قرار دارد.

حسین زاده از امیدواری ها نسبت به دولت سیزدهم و وزاری انتخابی نیز سخن گفت و اظهار کرد: در طول جلساتی که با وزرا برگزار شد و جلسات فشرده ای که برگزار گردید و هر وزیر به ایراد سخن و ذکر برنامه های خود پرداخت این نکته مشخص شد که وزرایی با برنامه و تحول گرا بودند.و تمامی وزرای پیشنهادی بجز وزیر آموزش و رپرورش از مجلس رأی اعتماد گرفتند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: مجلس به عنوان نماینده مردم با مطالبه گری از دولت و اعضای هیئت دولت به دنبال تحقق خواسته های مردم و رفع مشکلات آنها خواهد بود.

جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی شهرستان لارستان از شاخص ترین طرح های افتتاحی این شهرستان در هفته دولت سخن گفت و بیان داشت: همزمان با هفته دولت ۱۴۰۰ حدود هفتاد و یک پروژه و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومن در حوزه های زیرساختی اعم از راه سازی،بهداشت و درمان،آموزشی و... به بهره برداری می رسد.

فرماندار لارستان شاخص ترین پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت را چند پروژه عظیم از جمله افتتاح یک مجتمع خدماتی رفاهی در ورودی شهر لار،راه اندازی چند طرح اقتصادی،ایجاد پارک کوهستانی،کبنگ زنی پروژه طرح مسکن ملی دانست.

حسنی در خصوص کمبودهای شهرستان لارستان در حوزه های خدماتی و تأسیساتی اعم از زیرساخت های آموزشی،بهداشتی،راه و جاده و... بیان داشت: از سال ۹۷ به بعد به دلیل محدودیت های بودجه ای و سیاست های انقباضی دولت و نیز مشکلات بین المللی بسیاری از افق هایی که برای ارتقا و رونق خدماتی و تأسیساتی شهرستان مدنظر داشتیم کوتاه شد و در زمینه تحقق همه جانبه آن مشکلاتی به وجود آمد که مهم ترین بحث آن به مسئله اشتغال و معیشت برمیگردد.

وی درباره میزان تلاشی که برای رونق تولید و جذب سرمایه انجام گرفته است اظهار داشت: قسمت اعظمی از کار ما به مشارکت مردم در اقتصاد تعلق گرفته است اما به دلیل محدودیت های اعتباری در بحث زیرساخت ها مشکلاتی وجود دازد و از سوی دیگر وجود نوسانات اقتصادی در کشور باعث کاهش رغبت سرمایه گذاران گردیده است که امیدواریم دولت جدید با رویکردها و برنامه های خود بتواند این محدودیت ها را برطرف و زمینه برای تحقق شعار رونق تولید فراهم گردد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار