قادری تصریح کرد: دولت باید تلاش کند همه تصمیماتش با پشتوانه عقلی و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و نگاه انقلابی اتخاذ شود. نگاه منفعلانه دولت تدبیر نباید ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۹۸۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ 30 August 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: جعفر قادری با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دولت باید در راستای بازسازی عقلانی انقلاب گام بردارد، اظهارداشت: متأسفانه دولت قبل دَم از عقلانیت می‌زد، اما اقدامات دولت از هر گونه عقلانیت و تدبیر به دور بود و در بسیاری از مشکلات حالت استیصال و خودباختگی دولت کاملا مشهود بود. نگاه دولت به غرب موجب می‌شد که بسیاری از پایه‌های عقلانیت نادیده گرفته شود و ظرفیت‌های داخلی مورد توجه قرار نگیرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این نگاه غیرعقلانی دولت تدبیر در جامعه انقلابی قابل پذیرش نبود. این نگاه موجب شد بسیاری از فرصت‌ها طی هشت سال اخیر از بین برود و شرایط به گونه‌ای شود که مشکلات جدیدی در کشور به وجود آید. قاطبه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور توسط دولت تدبیر نادیده گرفته شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم به کارگیری عقلانیت انقلابی برای حل مشکلات مردم گفت: باید در گام اول اقدامات فوری برای حل مشکلات مردم، مبارزه با بیماری کرونا و حل مشکلات معیشتی انجام شود. در بسیاری از بخش‌های اقتصادی ظرفیت‌های داخلی معطل مانده است. دولت باید با تفکر انقلابی توأم با عقل و درایت برای به راه اندازی توانمندی‌های داخلی اقدام کند.

وی در خصوص نتایج انقلابی گری بدون عقلانیت افزود: اقدامات احساسی و افراط و تفریط در روند مدیریتی کشور مشکل ایجاد می‌کند. باید با نگاه و تفکر انقلابی و پشتوانه اقدامات علمی و پژوهشی در مسیر حل مشکلات مردم گام برداریم. اگر کار‌ها از پشتوانه عقلی و منطقی برخوردار نباشند، باعث وخیم‌تر مشکلات خواهند شد.

قادری تصریح کرد: دولت باید تلاش کند همه تصمیماتش با پشتوانه عقلی و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و نگاه انقلابی اتخاذ شود. نگاه منفعلانه دولت تدبیر نباید ادامه پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار