نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دولت منتخب باید در کنار کنترل تورم، رونق اقتصادی و جهش تولید را مد نظر قرار دهد.
کد خبر: ۹۸۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰ 27 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: هیات دولت علاوه بر کنترل تورم باید برای ایجاد رونق اقتصادی و رفاه عمومی راهبردهای عملیاتی تدوین کند.
وی یادآورشد: دولت باید با برنامه ریزی و برداشتن گام‌های بلند در راستای کاهش مشکلات اقتصادی، رشد و توسعه فراگیر و عملکرد مناسب در عرصه بین المللی به مطالبات مردم و رهبر معظم انقلاب به خوبی و با قوت پاسخ دهد.
امام جمعه اراک افزود: هیات دولت باید در مرحله نخست، واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کووید ۱۹ و رونق معیشت مردم را در دستور کار خود قرار دهد تا سفره مردم کوچک‌تر نشود.
وی ادامه داد: نیاز است با تزریق منابع مالی به واحدهای صنعتی از تعطیلی آنها جلوگیری شده و با تدوین برنامه در این واحدها زمینه اشتغال، تولید و توسعه کشور فراهم شود.
وی با بیان اینکه شرکت های آذرآب و هپکو اراک از جمله کارخانجات بزرگ پل سازی و ساخت ماشین آلات راهسازی در کشور و خاورمیانه بوده اند گفت: است با همت دولت زمینه احیا و افزایش تولید این واحدها فراهم شود.
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به ظرفیت‌های مناسبی در زمینه‌های مختلف در کشور افزود: باید با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها با همت و همکاری دولت و مردم گام‌ها بلندی در توسعه و آبادانی کشور برداشته شود.
وی با اشاره به حوادث افغانستان اظهارداشت: طالبان باید از انحصار طلبی دست برداشته و همکاری و هماهنگی سایر اقوام این کشور برای رفع مشکلات برجسته‌تر شود.
وی با بیان اینکه با پیروزی طالبان و خروج رئیس جمهور کشور افغانستان مشکلات این کشور پایان نیافته بلکه آغازمشکلات این کشور است گفت: طالبان و سایر اقوام این کشور باید تلاش کنند که داعش و گروه‌های تروریستی در بین آنان رخنه نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار