رییس ستاد اربعین استان مرکزی گفت: امسال باید ستاد اربعین به بهترین شکل مدیریت شود و شرایطی در پیاده روی اربعین حسینی فراهم شود که تنها دغدغه افراد زیارت باشد که در این راستا باید تمام ظرفیت استان و دستگاه‌های اجرایی بکارگیری شود.
کد خبر: ۱۱۶۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸ 27 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،«بهنام نظری» روز شنبه در نشست ستاد اربعین استان مرکزی، افزود: ناهماهنگی‌ها و ضعف‌های سال گذشته به خصوص در برپایی مواکب باید با برنامه‌ریزی دقیق رفع شود.

وی بیان کرد:با توجه به اقدامات خوب صورت گرفته در سال گذشته، ستاد اربعین استان در بین ستاد اربعین کشور حائز رتبه برتر شد که می‌طلبد اقدامات انجام شده سال گذشته، به عنوان پایه و اساس مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استان مرکزی به عنوان استان معین ایلام در بحث ستاد اربعین است، افزود: استان مرکزی در مسیر تردد بسیاری از استان‌ها و میزبان زائران در کریدور شمال به جنوب قرار دارد از این رو باید از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین بهره گیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به ملاحظات امنیتی در اربعین امسال تصریح کرد: در این شرایط تشکیل مواکب در مسیر ترددی زائران در استان، مرز مهران و عراق باید براساس نیاز سنجی و جانمایی ستاد اربعین و ستاد عتبات عالیات این استان صورت پذیرد.

نظری ادامه داد: مجموعه‌هایی که قصد راه اندازی مواکب را دارند باید از طریق ستاد اربعین این مهم را پیگیری کنند و مکان موکب را در مکان اعلامی از سوی ستاد قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تاکید کرد: دستگاه‌های عضو ستاد اربعین استان باید توجه داشته باشند که ارسال هر نوع تجهیزات و ماشین‌آلات به استان ایلام باید زیر نظر ستاد استان باشد.

نظری گفت: پایه و اساس کار ستاد اربعین حسینی استان بر دستورالعمل سال سال گذشته است مگر اینکه بخشنامه جدیدی از سطح ملی ارسال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار