پیگیری تابناک کهگیلویه و بویراحمد
پاداش پایان خدمت یکی از دغدغه های همیشگی فرهنگیان در شرف بازنشستگی است و معمولا از شروع بازنشستگی تا پرداخت این پاداش، تقریبا یک سال به بالا زمان می برد.
کد خبر: ۹۸۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱ 14 August 2021

پاداش پایان خدمت یکی از دغدغه های همیشگی فرهنگیان در شرف بازنشستگی است و معمولا از شروع بازنشستگی تا پرداخت این پاداش، تقریبا یک سال به بالا زمان می برد.
امسال هم این وضعیت برقرار بوده و تا اینجای کار، وعده های متفاوت مطرح می شود ضمن اینکه برخی خبرهای فضای مجازی، شبهه هایی ایجاد کرده است.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد پس ازتماس های مکرر فرهنگیان برای بررسی این شایعات و همچنین آخرین وضعیت پرداخت پاداش پایان خدمت، عمده سوالات مطرح شده را از مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پرسید که هادی زارع پور پاسخگوی این سوالات بود.
اولین سوال در خصوص مطرح شدن موضوعی تحت عنوان، پرداخت پاداش پایان خدمت ۲۹ استان و عدم پرداخت اعتبارات دو استان کهگیلویه و بویراحمد و مازنداران بود که زارع پور گفت : اصلا چنین چیزی وجود ندارد و این تفکیک از اساس کذب است.
وی افزود : پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان از اعتبارات ملی است و هیچ ارتباطی به استان ها ندارد و هر زمان اقدام به پرداخت شود برای همه استان ها است.
زارع پور در خصوص دلیل عدم پرداخت توضیح داد : در واقع همه اقدامات و مراحل پرداخت انجام شده و تنها مورد نبود نقدینگی است که منتظر تامین آن هستیم که پس از تامین نقدینگی پرداخت خواهد شد.
زارع پور همچنین در خصوص زمان احتمالی پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان هم گفت : پیگری های مکرری صورت گرفته است که در آخرین مورد اعلام شده است ، به زودی با تامین نقدینگی، پرداخت خواهد شد.
مدیر کل آموزش و پرورش همچنین در پاسخ به سوال تابناک کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر تعداد فرهنگیان طلبکار پاداش و میزان ریالی آن اظهار داشت : ۵۷۳ نفر از فرهنگیان بازنشسته مشمول پرداخت پاداش پایان خدمت هستند که مبلغ ۱۱۴۳ میلیارد ریال پاداش سنوات خدمت و ۵۰ میلیارد ریال هم مبلغ مرخصی ذخیره است.
زارع پور در پایان گفت : همکاران فرهنگی اطمینان داشته باشند که هر اقدامی در خصوص پاداش پایان خدمت صورت گیرد، ملی است ضمن اینکه به صورت مرتب موضوع را از وزارت پیگیری می کنیم بنابراین بدون توجه به شایعات فضای مجازی، خبرهای مرتبط را از زبان مسئولین و در مصاحبه های رسمی پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار