اعضای شورا باشد و پای دغدغه‌ها و حرف‌های مردم بنشیند
کد خبر: ۹۸۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 07 August 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به فرا رسیدن سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی و خدمات علمی مهمی که توسط جهاد دانشگاهی انجام‌ شده است، اظهار داشت: به هر اندازه در جامعه مسائل علمی‌تر جلو برود، عملی‌تر می‌شود.

وی افزود: جهاد دانشگاهی لامرد نیازمند یک مکان مناسب‌تر برای انجام فعالیت‌های علمی خود است که این موضوع باید در دستور کار مسوولان قرار بگیرد.

امام‌جمعه لامرد با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار و شهادت محمود صارمی نیز گفت: حرفه خبرنگار هم مهم و هم سخت است، زیرا یک خبر می‌تواند موجب تحول و آبادانی شود و باید حرف و مطالباتی که از سوی خبرنگاران بیان می‌شود را جدی گرفت.

حجت‌الاسلام حسین زاده در خصوص فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نیز ادامه داد: شهدای مدافع حرم الگوهای آخرالزمانی بصیرت هستند، جوان‌هایی که همه دنیا خود را رها کردند و از حرم اهل‌بیت (ع) دفاع نمودند و امروز مظلومیت و صلابت در چهره خانواده‌های آنان موج می‌زند.

امام‌ جمعه لامرد با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام اظهار کرد: امام حسین (ع) عصاره هستی است و محرم تا قیامت زنده و جاودانه است زیرا یک حماسه بزرگ بود، و چهار عنصر خدامحوری و اخلاص از ابتدای حرکت تا انتهای شهادت، عنصر منطق و عقل، عزت و حماسه همچنین عاطفه و انگیزش موجب ماندگاری این حماسه بزرگ شد که با آغاز محرم چشمها اشک‌بار می‌شود.

وی در خصوص برگزاری مراسم عزاداری اضافه کرد: با اعلام ستاد ملی کرونا عزاداری‌های محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود که در سال گذشته نیز هیات مذهبی با دقت تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

حسین زاده برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف روز گذشته ریاست جمهوری دوره سیزدهم را باشکوه و اقتدار تمام خواند در حالی‌ که در زمان تحلیف رئیس‌جمهور آمریکا 20 هزار نیروی نظامی در اطراف کاخ سفید مستقر شده بودند.

خطیب جمعه لامرد با اشاره به آغاز به کار شورای اسلامی شهر لامرد در دوره ششم گفت: به اعضای شورای اسلامی شهر لامرد در دوره پنجم خسته نباشید عرض می‌کنم برخی از کارهای آنان جاهای تقدیر داشت و برخی از کارها نیز که ماند، جای گله‌مندی دارد.

حجت‌الاسلام حسین زاده ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر لامرد در دوره ششم وفاق و وحدت درونی خود را حفظ کنند و حق ندارند اختلافات درونی خود را به بدنه جامعه و مردم بکشاند.

وی تصریح کرد: برای انجام کارهای بزرگ اعضای شورا با شجاعت تصمیم بگیرند و باید مستقل عمل کنند و تصمیم‌های بزرگ بگیرند.

خطیب جمعه لامرد اضافه کرد: نقشه جامع شهر لامرد آماده شود و بر اساس آن طرح‌ها جلو برود و مردمداری و روحیه جهادی سرلوحه اعضای شورا باشد و پای دغدغه‌ها و حرف‌های مردم بنشیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار