امام جمعه کامفیروز گفت: اعضای شوراها در نخستین گام مسئولیت خود که انتخاب شهردار و دهیار است، فارغ از هرگونه اعمال سلیقه شخصی و با در نظر گرفتن مصلحت عمومی و شایستگی‌های فردی، شخص اصلح را به این سمت منصوب کنند.
کد خبر: ۹۸۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ 06 August 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی زاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سراسر اندوه محرم و با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر، راجع به این دو فریضه مهم الهی گفت: امام حسینی که قرن ها است برای او نه تنها شیعیان بلکه آزادگان جهان گریه و عزاداری می کنند، هدف از قیام خویش را امر به معروف و نهی از منکر بیان می کند.

وی افزود: ما انسان ها مصون از خطا نبوده و نیستیم، پس اگر یک نیروی تذکر دهنده و بازدارنده در کنار ما وجود نداشته باشد، فساد جامعه را در بر خواهد گرفت، کما اینکه در برخی نقاط به وضوح می‌توانیم این مسئله را مشاهده کنیم.

حجت الاسلام تقی زاده تاکید کرد: اگر به دنبال جامعه ای امن و سالم برای خانواده خود و فرزندانمان هستیم، راهی جز احیای امر به معروف و نهی از منکر، با زبان نرم و خوب نداریم.

وی درباره‌ تحلیف اعضای جدید شوراهای شهر و روستا، بیان داشت: ما ضمن آرزوی توفیق از درگاه خداوند برای اعضای جدید شورای شهر و روستا و سربلندی آن ها در این مسئولیت خطیر، از این اعضای محترم تقاضا داریم که در اولین گام مسئولیت خود که انتخاب شهردار و دهیار است، فارغ از هرگونه اعمال سلیقه شخصی و با در نظر گرفتن مصلحت عمومی و شایستگی های فردی، شخص اصلح را به این سمت منصوب کنند.

خطیب جمعه کامفیروز بیان کرد: شورایی ها در طول این ۴ سال نیز باید مدنظر داشته باشند که توقع مردم از آنها، صرف بودجه بیت المال در راه آبادانی شهر و روستا می باشد چرا که مردم نمی پذیرند عده‌ای ۴ سال امور عمرانی و آبادانی شهر و روستا را به دست بگیرند و پس از انقضای این مدت تغییر محسوسی در این جهت مشاهده نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار