جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس گفت: برنامه‌های امسال حول شعار امر به معروف و نهی از منکر، نهضت حسینی، جامعه متعالی اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ 21 July 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حجت الاسلام و المسلمین محمد گودرزی، افزود: هر ساله با شروع ماه محرم، هفته امر به معروف و نهی از منکر هم آغاز می‌شود.
وی، سیاست کلی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را در هفته بزرگداشت این فریضه واجب دینی را مورد توجه قرار داد و گفت: بهره‌برداری از ظرفیت‌های تبلیغی و ترویجی ایام محرم برای تکریم فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر، تقویت ارتباط با افکار عمومی و مواجه رسانه‌ای با اقدامات دشمنان در خصوص امر به معروف و نهی از منکر و تبین مواضع و رویکرد‌های ستاد در دوره جدیدی و تقویت زمینه مشارکت همگانی در زمینه اجرای این فریضه واجب الهی از رویکرد‌های ستاد در این هفته است.
گودرزی تصریح کرد: طی این ایام فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در عرصه‌های مختلف معرفی و مورد تشویق قرار می‌گیرند.
جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس گفت: همچنین در این هفته راهپیمایی و تجمع تجدید میثاق با آرمان‌های سیدالشهدا (ع) با حضور آحاد مختلف مردم برگزار می‌شود و از ظرفیت موکب‌های برپا شده در شهر‌ها برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر استفاده خواهد شد.
‌معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس، رسانه و تولیدات دیجیتال را یکی از ابزار‌های تبلیغ و احیای این فریضه واجب فراموش شده است، عنوان کرد و ادامه داد: برای نشر و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در این هفته محتوای دیجیتال و رسانه‌ای توسط ستاد برای انتشار در شبکه‌های مجازی تولید می‌شود.
وی از برگزاری جلسه هم‌اندیشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر با حضور نخبگان، اساتید دانشگاهی و حوزوی در این دهه خبر داد و گفت: استان فارس دارای ۵ شهید امر به معروف و نهی از منکر است و در این دهه، شهید شاخص سال امر به معروف استان فارس معرفی خواهد شد.
گودرزی در خصوص حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: مطابق قانون معاونت قضایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با استفاده از وکلای ماهر از آمران به معروف و ناهیان از منکری که در چارچوب قانون به انجام این فریضه مهم بپردازند، حمایت خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار