مدیرکل ورزش و جوانان فارس از برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه حافظیه خبر داد و گفت: همه تلاشمان را انجام خواهیم داد تا شرایط بهتری برای تیم فجر در لیگ برتر فراهم شود.
کد خبر: ۹۸۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ 03 August 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حاجی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان فارس در دیدار با بهاروند رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، گفت: همه تلاشمان را انجام خواهیم داد تا شرایط بهتری برای تیم فجر در لیگ برتر فراهم شود.

او افزود: جهت آماده سازی هرچه بهتر زمین چمن مجموعه ورزشی پارس نیاز به زمان داریم و می‌بایست زمین چمن پارس بازسازی کامل انجام شود؛ لذا بر همین اساس در جلسه‌ای که با رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال به اتفاق هنر پیشه رییس هیات فوتبال استان داشتیم سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال موافقت کردند تا بازی فجر شهید سپاسی شیراز نماینده ارزنده استان فارس در هفته‌های اولیه لیگ برتر بازی‌های خود را در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار کند.

حاجی زاده ادامه داد: مقرر شد در اولین فرصت نماینده فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از ورزشگاه حافظیه و پارس بازدید کند و نسبت به اعلام نواقص اقدام عاجل شود تا این ورزشگاه‌ها آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر شود.

بهاروند رییس سازمان لیگ نیز گفت: تمام مسئولان استان اعم از استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال کمک کنند تا اعتبار لازم برای آماده سازی ورزشگاه‌های حافظیه و پارس تامین کنند که این دو ورزشگاه آماده میزبانی لیگ برتر شود اگر چنانچه استاندارد‌های لازم در ورزشگاه‌ها رعایت نشود مجبور هستیم که مسابقات در خارج استان برگزار شود که در شان شیراز و استان فارس نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار