مدیرکل ورزش و جوانان فارس اعلام کرد: پس از اینکه تیم فجر به لیگ برتر صعود کرد سریع اقدام کردیم و می‌توان گفت ورزشگاه پارس شیراز با تعمیرات اساسی که مد نظر سازمان لیگ است میزبان رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود.
کد خبر: ۹۸۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ 26 July 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: عباس حاجی زاده دوشنبه  افزود: مطالعات زیادی روی زمین های مختلف کشور صورت گرفته و با هفت پیمانکار وارد مذاکره شدیم و مقرر شد تیم فنی اداره کل ورزش و جوانان فارس از زمین هایی که پیمانکار مورد نظر ما در استان های مختلف انجام دادند، بازدید کنند.

وی اضافه کرد: همچنین با چند مدیرعامل باشگاه مختلف لیگ برتری هم صحبت کردیم و همه هم و غم ما این است که بتوانیم یک چمن خوب و یکدست در ورزشگاه پارس راه اندازی کنیم و سپس به سراغ ورزشگاه حافظیه برویم، اولویت اول ورزشگاه پارس است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان کرد:نکته مهمی که مد نظرداریم این است که هیچ بازی تیم فجر به استانی دیگر منتقل نشود به همین دلیل به دنبال پیمانکاری هستیم که بتواند چمن موجود ورزشگاه پارس را تقویت کند و به حد مطلوب برساند و سپس با او قرارداد ببندیم تا از همان هفته نخست، رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه پارس برگزار شود.

ورزشگاه حافظیه مورد تایید سازمان لیگ نیست

حاجی زاده اظهار داشت: طبق تماسی که رییس هیات فوتبال فارس با سازمان لیگ برقرار کرد، مشخص شد این سازمان نظرش روی ورزشگاه حافظیه نیست و مقرر شد نکاتی که مد نظر فدراسیون است در ورزشگاه پارس انجام شود و این کار را در اسرع وقت انجام می دهیم.

وی گفت: مسایلی که مد نظرهیات فوتبال است مکتوب اعلام شده که یک سری از مشکلات ورزشگاه پارس مثل سیستم صوتی، دوربین ها، گیت های ورودی و زمین چمن که اگر خواستیم کلا تعویض کنیم نیازبه اعتبارزیادی دارد وانجام آن باید توسط شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان صورت گیرد که انجام نداده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: نیازاست استاندار فارس و نمایندگان این استان برای تامین اعتبار اقدام کنند ضمن اینکه مقرر شد استاندار با وزیر ورزش و جوانان مکاتبه کند تا مشکل اعتبار حل شود و ورزشگاه پارس به عنوان شماره یک آماده بازی های لیگ برترشود.

حاجی زاده ادامه داد: تنها دغدغه ما چمن است که می کوشیم با توجه به فرصتی که تا شروع بازی ها داریم چمنی در حد وشان ورزشگاه پارس درست شود.

سازمان لیگ مخالف چمن مصنوعی است

وی گفت: می خواستیم برای اینکه فرصت کافی داشته باشیم تا کاراساسی روی چمن ورزشگاه پارس انجام شود، ورزشگاه حافظیه را چمن مصنوعی کنیم اما سازمان لیگ هم با چمن مصنوعی و هم اینکه بازی ها در ورزشگاه حافظیه برگزار شود کلا مخالفت کرد.

این مقام مسئول افزود : تیم فنی اداره کل ورزش و جوانان فارس با سازمان لیگ و هیات فوتبال فارس برای حل مشکلات جایگاه خبرنگاران و جایگاه ویژه هماهنگ شدند تا کار اساسی صورت گیرد و ما نیز سریع پیمانکار می گذاریم تا کار را شروع کنند و با توجه به همدلی که دراستان به وجود آمده، تامین اعتبار مورد نظر حل می شود و یک ورزشگاه مناسب دراختیار لیگ برترقرار می گیرد.

حاجی زاده گفت: ما هم به مانندهواداران فوتبال به ویژه علاقه مندان تیم فجر دغدغه داریم تا میزبان شایسته ای برای مسابقات لیگ برترباشیم.

ورزشگاه پارس شیراز(میانرود ) با ظرفیت ۵۰ هزار تماشاگر که ۲۲ سال پیش کلنگ احداث آن به زمین شده شد سرانجام ۳۱ فرودین ماه ۹۶ با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال از بودجه ملی و استانی افتتاح شد.

بیست و یکمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر قرار است مهر ماه ۱۴۰۰ با شرکت ۱۶ تیم آغاز شود.

تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و هوادار تهران با کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی در دسته یک جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب کردند.

با صعود تیم فجر به لیگ برتر موجی از شادی و سرور پس از هشت سال در دل هواداران فوتبال فارس ایجاد شد و آنها خوشحال هستند که دوباره تیم های استقلال و پرسپولیس درشیراز حضور می یابند اما این پرسش مطرح شد که آیا ورزشگاه پارس برای میزبانی آماده می شود و یا اینکه میزبانی شیراز به استان های همجوار داده می شود که مدیر کل ورزش و جوانان به ایرنا اعلام کرد: هواداران نگران نباشند تیم محبوشان در ورزشگاه پارس با تعمیرات اساسی میزبان تیم های لیگ برتر خواهد بود.

علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی با بیان اینکه بزرگترین دغدغه ما برای حضور در لیگ برتر نداشتن زمین مناسب در شیراز است سوم مرداد ماه به خبرنگار ایرنا گفته بود: امیدوارم مدیرکل ورزش و جوانان فارس تا پیش از شروع لیگ برتر فکر اساسی برای ورزشگاه پارس و حافظیه بکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار