جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان فارس و شهر شیراز محدودیت های ۱۰ روزه در شیراز آغاز شد.
کد خبر: ۹۷۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴ 06 July 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: عبدالرضا قاسم پور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در فضای مجازی بیان کرد: همانگونه که انتظار می‌رفت شیراز با توجه به افزایش میزان مبتلایان به کرونا در این کلان شهر در وضعیت قرمز شیوع کرونا بار دیگر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: محدودیت‌های هوشمند از فردا چهارشنبه در شیراز اعمال خواهد شد و به مدت ١٠ روز نیز ادامه خواهد داشت.

قاسم پور تاکید کرد: از روز چهارشنبه تنها گروه‌های شغلی یک امکان فعالیت را دارند و سایر گروه‌های شغلی باید فعالیت‌های خود را تعطیل کنند از این رو گشت‌های نظارت نیز در استان و شهر شیراز بار دیگر فعالیت خود را از سر گرفته و با متخلفین برخورد قانونی می‌کنند

به گفته جانشین استاندار فارس اصناف در چهار موج قبلی همکاری خوبی با ستاد استانی داشته و نقش ویژه ای در کنترل کرونا داشتند.

قاسم پور تصریح کرد: تقریباً ظرفیت تمامی بیمارستان‌های دولتی استان تکمیل بوده و انتظار می‌رود که با ورود بیمارستان‌های پشتیبان و بخش بخصوصی بتوان با این بیماری مقابله کرد.

وی در خصوص ادارات نیز تاکید کرد: با توجه به وضعیت قرمز در شیراز ادارات مکلف اند با ٣٠ درصد از نیروهای خود فعالیت کنند و ٧٠ درصد از نیروها باید به صورت دورکاری اقدام به فعالیت کنند.

برچسب ها: محدودیت ، شیراز ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار