در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور مقرر شد با توجه به تعطیلات پیش رو در ۱۴ و ۱۵ خرداد، و کنترل بیشتر بیماری، تردد بین استانی از ساعت ۱۲ سه شنبه ۱۱ خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۷ خرداد ممنوع شود.
کد خبر: ۹۶۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ 27 May 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور مقرر شد با توجه به تعطیلات پیش رو در ۱۴ و ۱۵ خرداد، و کنترل بیشتر بیماری، تردد بین استانی از ساعت ۱۲ سه شنبه ۱۱ خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۷ خرداد ممنوع شود.

جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا بعداز ظهر چهارشنبه برگزار شد و در این جلسه کمیته‌های بهداشت و درمان، امنیتی، اجتماعی و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی و همچنین کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات گزارش خود را درخصوص وضعیت روند کنترل و مهار بیماری در کشور، اجرای پروتکل‌های بهداشتی و نظارت و اعمال محدودیت‌ها در این زمینه ارائه کردند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مبارزه با کرونا نیز در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: ممنوعیت ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی به قوت خود باقی است که بر اساس آن ورود به شهر‌های نارنجی ۵۰۰ و تردد در ساعات منع تردد شب ۲۰۰ هزار تومان جریمه دارد.
قاسم پور با بیان این که از ابتدای اعمال محدودیت‌های تررد خودرویی در هنگام شیوع کرونا تا کنون ۵۰۶ هزار و ۹۸۶ خودروی متخلف در فارس جریمه شدند افزود: طبق اعلام ستاد مبارزه با کرونا تردد خودرو‌ها در همه شهر‌ها از ساعت ۲۲ هر شب تا ۳ بامداد روز بعد ممنوع است.
وی افز مردم خواست در تعطیلات میانی خرداد از برگزاری دورهمی، تجمع، سفر و مراسم خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار