آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح امروز چهارشنبه ۹ تیر با حضور داوطلبان گروه هنر آغاز شد.
کد خبر: ۹۷۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 30 June 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون آموزشی دانشگاه شیراز و نماینده سازمان سنجش در فارس گفت: در آزمون گروه هنر ۷ هزار و ۶۱۳ داوطلب با هم به رقابت می پردازند.

علیرضا افشاری‌فر افزود: کنکور سراسری امسال با حضور ۸۹ هزار و ۴۲۸ داوطلب در ۳۶ شهرستان استان فارس با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
از جمع کل داوطلبان کنکور امسال در فارس، ۴۱ هزار و ۴۲۴ نفر در گروه تجربی، ۸۷۳۴ هزار نفر در گروه ریاضی، ۲۱ هزار و ۲۸۷ نفر در گروه علوم انسانی، ۷۶۱۳ نفر در گروه هنر و ۱۰ هزار و۳۷۰ نفر در گروه زبان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: آزمون گروه علوم ریاضی و انسانی صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه، گروه تجربی صبح جمعه ۱۱ تیر و گروه زبان صبح شنبه ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه شیراز ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، افرادی که در زمان برگزاری آزمون‌ها مشکوک به بیماری کرونا باشند نیز به محیط‌های اختصاصی در نظر گرفته شده هدایت می‌شوند و در مکانی جداگانه آزمون خواهند داد.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در فارس گفت: داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند؛ باید علاوه‌بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) خود نیز اقدام کنند.

معاون دانشگاه شیراز یادآور شد: برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

وی درباره نحوه اصلاح اطلاعاتی که به اشتباه در کارت شرکت در آزمون درج شده است، گفت: متقاضیان در صورت مشاهده نقص احتمالی در مشخصات سجلدی شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، سال اخذ و نوع دیپلم، شماره ملی، سری و سریال شناسنامه، محل تولد، باید برای اصلاح حداکثر تا تاریخ ۱۲ تیرماه، به درگاه سازمان سنجش بخش ویرایش مراجعه و مورد یا موارد را اصلاح کنند.

معاون آموزشی دانشگاه شیراز تاکید کرد: نشانی واحد رفع نقص شهرستان شیراز خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار