معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از احداث اولین مرکز سلامت و تندرستی خدمات سالمندان در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ 25 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، حسن حسینی امروز افزود: احداث این مجموعه گردشگری با سرمایه‌گذاری اولیه ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی سی نفر در شهرستان تفرش توسط بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت.
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذار این طرح قاسمعلی محبعلیان در حال پیگیری است افزود: پیش‌بینی می‌شود این مجموعه تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.
حسینی گفت: در این مرکز گردشگری خدمات تندرستی و سلامت شامل حوضچه های آب درمانی، ماهی درمانی، مدیتیشن، مرکز ماساژ و .... ارائه خواهد شد.
او یادآورشد: استان مرکزی دارای اقیلم چهار فصل و متفاوت در نقاط مختلف خود است که می تواند منبع درمان و جذب توریسم شود و ما باید از این قابلیتهای استفاده کنیم.
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: باغ شهر تفرش به عنوان یکی از مهمترین پایلوتهای گردشگری سلامت استان معرفی شده و این مجموعه اولین مرکز تندرستی برای گردشگران سلامت در استان است.
حسینی با اشاره به اینکه گردشگری سلامت، نوعی از گردشگری است که توریست برای درمان پزشکی و یا استفاده از طبیعت منطقه ای عزم سفر می کند است افزود: ایران به این لحاظ جزو ۱۰کشور اول دنیاست این ویژگی در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته و تلاش هایی برای جذب ارزهای منطقه آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار