بیشترین تست بیماری کرونا در آزمایشگاه‌های فارس انجام شده است.
کد خبر: ۹۱۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 08 November 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از انجام بیشترین تست در آزمایشگاه‌های فارس از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون در مقایسه با دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور عنوان کرد.
مهرزاد لطفی در یکصد و نود و هشتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، با بیان اینکه بیشترین تست در آزمایشگاه‌های تشخیصی مولکولی استان فارس از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون در مقایسه با دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور انجام شده است، افزود: آمار موارد مثبت شناسایی شده در فارس از یکصد هزار مورد فراتر رفته است.
او چند روز گذشته را از تلخ‌ترین روز‌های این بحران طی ماه‌های گذشته تاکنون برشمرد و تصریح کرد: تلاشگران عرصه سلامت از آغاز شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون از جان خود گذشته و نه تنها به مراجعان و مبتلایان استان، بلکه به مردم استان‌های مجاور نیز خدمت رسانی کردند.
لطفی با این هشدار که با افزایش روند مبتلایان و جانباختگان در استان و رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مرجع، با بحران جدی مواجه می‌شوند، افزود: همه باید برای پیشگیری از مواجه شدن با بحران جدید تلاش کرده و توصیه‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک از خانه تا خانه، شست و شو و ضدعفونی کردن مرتب دست ها، رعایت فاصله فیزیکی و خودداری از حضور در تجمعات را رعایت کنیم.

برچسب ها: تست ، کرونا ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار