معاون بهداشت دانشگاه  علوم پزشکی شیراز نیز با اعلام   خبر بیشترین جان باخته کرونا در استان فارس از ابتدا تا کنون و ابراز تاسف از شرایط بحرانی کنونی که هر روز شاهد از دست دادن جمعی از هم استانی هایمان هستیم، گفت: متاسفانه شاهد بیشترین تلفات  در روز گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس در استان فارس هستیم.
کد خبر: ۹۱۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ 03 November 2020
به گزارش تابناک فارس: عبدالرسول همتی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون هزار و ۴۹۹ بیمار مشکوک و دارای علامت در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: از این تعداد، ۲۱۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش های ICU مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.
 
معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه استان فارس از وضعیت نارنجی به وضعیت قرمز درآمده و محدودیت های جدید در استان اعمال شده است، افزود: ظرفیت اشغال تخت های بیشتر بیمارستان های استان تکمیل شده و بیماران مبتلا به کرونای بسیاری از بیمارستان های استان برای دریافت خدمات در لیست انتظار قرار دارند.
 
دکتر همتی خطاب به مردم  استان فارس گفت: کنترل بیماری به مسوولیت پذیری تک تک افراد جامعه بستگی دارد، در حال حاضر عده ای از مردم به دلیل بی توجهی و سهل انگاری برخی افراد، به بیماری مبتلا می شوند و جان خود را از دست می دهند.
 
 در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴۰ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار