رییس پلیس راه شمال استان فارس گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا خودروهای غیربومی اصرار کننده بر ورود به شیراز و یا خروج خودروهای بومی از این شهر جریمه ۵۱۰ هزارتومانی خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹ 02 November 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: اعمال محدودیت تردد در ورودی و خروجی‌های شیراز از ساعت ۱۲ ظهر امروز دوشنبه ۱۲ آبانماه آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۶ آبان ۹۹ ادامه دارد.

وی ادامه داد: خودروهای غیربومی که بر تردد در محورهای ورودی و خروجی کلانشهر شیراز اصرار داشته باشند جریمه ۵۱۰ هزار تومانی خواهند شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیروهای پلیس در ورودی و خروجی های شیراز مستقر و با تخلفات احتمالی برخورد جدی خواهند کرد.

رییس پلیس راه شمال فارس استان فارس: بر ورودی و خروجی سایر شهرهای استان هنوز محدودیتی اعمال نشده است.

ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا یکشنبه ۱۱ آبانماه با صدور اطلاعیه‌ای محدودیت های سختی را در راستای جلوگیری از همه گیری بیماری کرونا از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۲ آبانماه در شیراز و ۲۴ مرکز استان کشور اعمال کرده است.

در اطلاعیه کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا آمده است که نظر به برگزاری چهل و دومین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص چگونگی محدودیت‌ها در تعطیلات پیش رو، تصمیمات این کمیته بدین شرح است که از ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخ ۱۲آبانماه ۹۹ خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به ۲۵ مرکز استان ممنوع است.

برچسب ها: جریمه ، محدودیت ، تردد ، شیراز ، کروتا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار