ارجمند با اشاره به شناسایی ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته در جهرم، گفت: شمار مبتلایان به «کرونا» به ۲ هزار و ۵۴۷ نفر رسیده است.
کد خبر: ۸۸۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 16 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستانک«سیدمجید ارجمند» با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر گفت: روند این بیماری در جهرم همچنان رو به افزایش بوده و این شهرستان را وضعیت قرمز قرار داده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به شناسایی ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته در جهرم، افزود: شمار مبتلایان به «کرونا» تا به امروز به ۲ هزار و ۵۴۷ نفر رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه در شهرستان جهرم تعدادكل مبتلايان هزار و ۹۲۷ نفر بوده است، بیان کرد: تعداد كل مبتلايان در شهرستان خفر نیز ۲۵۷ نفر اعلام شده است.

 

ارجمند با اشاره به شمار بیماران کرونایی در توابع شهرستان جهرم نیز گفت: تعداد كل مبتلايان در بخش كرديان ۸۴ نفر و در بخش سيمكان ۵۴ نفر بوده است.

 

وی به مراجعه بیماران از دیگر شهرستان های استان فارس به مراکز درمانی جهرم نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد کل مبتلایان غیر بومی ۲۲۴ نفر بوده که برای درمان بیماری خود به جهرم مراجعه کرده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم تعداد كل نمونه هاي گرفته شده تا امروز را هشت هزار و ۲۷۲مورد ذکر کرد و با اشاره به تعداد بیماران بهبود یافته تا کنون، گفت: تعداد كل بيماران بهبود يافته و از قرنطينه خارج شده تا کنون به 2 هزار و 220 نفر رسیده است.

 

وی همچنین به تعداد كل مبتلايان در قرنطينه هم اشاره کرد که تعداد آنها ۳۳۹ بوده و در حال طی کردن مراحل درمان در منزل هستند.

 

ارجمند تعداد كل بیماران بستري مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۴۰ نفر برشمرد و گفت: از این تعداد، ۳۳ بیمار در بخش های عمومی و هشت بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم تعداد ترخیص بیماران از بیمارستان را پنج نفر دانست و خاطرنشان کرد: همچنین تعداد کل جانباختگان تا امروز به ۵۹ نفر رسیده است.

برچسب ها: جهرم ، کرونا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار