کد خبر: ۸۷۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ 24 July 2020

 

وقتی حرام خوردی، حریم را خواهی شکست/ اگر نمایندگان مدافع ولایت و نماینده‌ ایشان نباشند، پس مدافع کدام ارزش هستند؟!

.

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان در واکنش به گستاخی دلخوش به نماینده مقام معظم رهبری در گیلان یادداشتی به شرح زیر نوشت:

وقتی حرام خوردی ، حریم را خواهی شکست

بنام خدا ،

حکایت دلخوش هم حکایت عجیبی است و عجیب تر از آن ، سکوت و کوتاهی نمایندگان مجلس است ،

وقتی مردابخوار استان گیلان سخنان پدرانه و دلسوزانه و بحق نماینده محترم ولی فقیه در استان را بر نمی تابد ، و در جمع مدیران استان و نمایندگان ملت ، سخنان ایشان را حرفهای مفت میداند و با وقاحت تمام آن را به زبان جاری میکند ، انسان به یاد کوتاهی نمایندگان همین مجلس می افتد که نتوانستند نامحرمی را از جمع خود اخراج کنند.

مجلسیان با اینکه اسناد و مدارک لازم را برای رد اعتبارنامه دلخوش مردابخوار داشتند ولی کوتاه آمدند ،

آقایان نمایندگان گیلان، در جلسه امروز پنجشنبه بایستی محکم بر دهان دلخوش می‌کوبیدید و او را توبیخ می‌کردید که چرا اینگونه حرمت یک روحانی دلسوز و نماینده معزز ولی فقیه در این استان را می‌شکند .

و همینطور شما آقای استاندار ، چرا به عنوان رییس جلسه اداری استان ، او را از جلسه اخراج نکردید ؟

آقایان نمایندگان اگر شما مدافع ولایت و نماینده ایشان در استان نباشید ، پس مدافع کدام ارزش خواهید بود ؟

مجمع نمایندگان استان باید سریعا موضع خود را در قبال این حرمت شکنی دلخوش اعلان کند و این نحوه برخورد را محکوم نماید .

وقتی حضرت ابا عبدالله الحسین ع در روز عاشورا قصد داشت با یزیدیان و فریب خوردگانی که برای کشتن او به کربلا آمده بودند ، سخن بگوید و اتمام حجت کند ، جمعی از آنان سرو صدا و هلهله کردند و شلوغ کردند که صدای حسین ع به گوش همگان نرسد ، و آنجا بود که امام فرمودند: حق دارید چنین کنید ، زیرا شکمهاتان از مال حرام پر شده.

آقای نماینده مگر تو نبودی که چند روز پیش به مجلسیان تعهد دادی زمینهایی را که در کنار مرداب انزلی غارت کردی ، به بیت المال برگردانی؟

آیا حال و روزگار ما چنین شده که فردی مردابخوار باید در مقابل فقیهی که مشکلات و گرفتاریهای مردم و استان را در جمع مدیران استان، مهمان استان و نمایندگان استان مطرح کرده ،حرفهای نامربوط بزند ؟

آقایان نمایندگان گیلان ، اگر اعلان برائت نکنید ، و پاسخ مناسبی به دلخوش ندهید ، یعنی اینکه با سخن او موافقید ، و شرعا و قانونا در برابر خداوند و خون شهدا مسول هستید ،

غیرت و ولایتمداری شما مدیران و نمایندگانی که در آن جلسه بودید و دم فرو بستید به شما حکم میکند دلخوش را محکوم و از کسی که به او اهانت شده دلجویی کنید .

امیدوارم هرکس وظیفه خود را انجام دهد و مردم ما شاهد این نوع جسارتها و اهانت‌ها نباشند .

گیلان . حسن کربلایی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار