وکیل نامه
ابتدای هر دوره مجلس نمایندگان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند که در این دوره به‌دلیل شیوع ویروس کرونا این دیدار به‌صورت مجازی و در صحن مجلس شورای اسلامی برگزار ‌شد که ایشان در دیدار مجازی خود نکاتی را درباره این مجلس به نمایندگان یادآور شدند.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴ 14 July 2020

به گزارش تابناک فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ارتباط تصویری با نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی، مجلس یازدهم را «مظهر امید و انتظار مردم» خواندند و با استناد به «بنیه قوی و ظرفیت‌های مادی کشور» و «توانایی‌هایی معنوی و ایمانی ملت» تأکید کردند: اطمینان داریم همه مشکلات موجود قابل حل است و مجلس باید با اولویت‌بندی مسائل، پرهیز از حاشیه‌سازی و نیز کار مخلصانه برای مردم در روند حل مشکلات، تأثیر محسوس بگذارد.

 

جامعه پذیرش دعواهای سیاسی و جناحی را ندارد

جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این دیدار گفت: در حال حاضر در شرایطی قرار داریم که کشور درگیر مسایل و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها و فشارهای خارجی و بحران کرونا است و این باعث شده مردم در شرایط سختی قرار گیرند بنابراین در حال حاضر جامعه پذیرش دعواهای سیاسی و جناحی را ندارد.


قادری افزود: هفت سال از عمر دولت گذشته است و در این یکسال نمی توان مسیر دولت را اصلاح کرد اما در حدی ممکن است بتوانیم با فشار و استفاده از ابزارهای نظارتی و کمک کردن به دولت یک بخش از ایرادات اصلاح شود.

علاج مشکلات کشور چیست؟

جلال رشیدی نماینده مرودشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: امیدواریم بتوانیم با عملکرد خود نسبت به پیگیری منویات حضرت آقا به ویژه در خصوص حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، رهبر انقلاب را خوشنود کنیم؛ ما به عنوان سرباز بسیار خوشحال هستیم که فرمانده نسبت به نمایندگان جوان نیز محبت داشتند.

نماینده مردم مرودشت تاکید کرد: تمام توان خود را به کار می‌بندیم تا بتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنیم و زمینه را برای روی کارآمدن یک دولت جوان و انقلابی که علاج مشکلات کشور بوده را مهیا سازیم و همه این کارها نیز باید به دور از حاشیه‌سازی صورت بپذیرند.

واگذاری جزیره کیش شایعه است؟

ابراهیم عزیزی نماینده شیراز در مورد سند همکاری 25ساله ایران و چین و گمانه زنی ها و شایعاتی مثل واگذاری جزیره کیش و فروش نفت گفت: با توجه به این سند حجم مبادلات تجاری ما با چین در سال 92 را اگر مبنای بررسی قراردهیم متوجه می شویم که حجم مبادلات تجاری ما در پایان دولت دهم چیزی حدود 50میلیارد دلار با چین بوده است متاسفانه مواضعی که در حوزه سیاست خارجی بویژه نزدیکی به غرب و دوری از شرق در این مدت در رفتارهای دولتی ها بوده باعث شده است که حجم مبادلات تجاری ما با چین کاهش پیدا کند در صورتی که این ظرفیت می توانست افزایش یابد.

پرداخت یارانه های سوخت باید عادلانه شود

فریدون عباسی نماینده کازرون در مجلس با بیان اینکه باید نحوه سهیمه بندی بنزین را با سازوکارهای مناسب عادلانه‌تر کرد، گفت: در شرایط فعلی سهمیه بنزین به کارت افرادی که خودرو دارند واریز می شود تا برای مصارف روزمره استفاده شود.

وی با بیان اینکه طبق قانون هر فردی که بخواهد بیشتر از سهمیه خود استفاده کند باید به صورت آزاد سوخت خود را تهیه کند، ادامه داد: بنزین و فراورده‌های نفتی متعلق به همه اقشار جامعه است و این دلیل نمی‌شود تنها فردی که خود را دارد از بنزین و یارانه آن استفاده کند.

واکنش کاربران به سخنان رهبر انقلاب در دیدار مجازی با نمایندگان مجلس

 

واکنش کاربران به سخنان رهبر انقلاب در دیدار مجازی با نمایندگان مجلس

 

 

واکنش کاربران به سخنان رهبر انقلاب در دیدار مجازی با نمایندگان مجلس

 

واکنش کاربران به سخنان رهبر انقلاب در دیدار مجازی با نمایندگان مجلس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار