خطیب جمعه شهر کامفیروزبا بیان اینکه برخی مسئولین با بی برنامگی و سوء مدیریت، مشکلات بزرگی را برای مردم بوجود آورده و در حال تحمیل معیشتی طاقت‌فرسا بر آن‌ها شده‌اند، گفت: تا زمانیکه در قوه مجریه هم تحولی رخ ندهد، مشکل به راحتی حل نخواهد شد.
کد خبر: ۸۷۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 11 July 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:حجت الاسلام تقی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه‌ی کامفیروز گفت: امروز با تحول‌هایی که در قوه‌ی قضاییه در برخورد با مفسدین اقتصادی به وجود آمده، و همچنین تحول‌ها و جوانگرایی‌هایی که در مجلس شورای اسلامی شاهد آن هستیم، می‌بینیم که حرکت‌های انقلابی و خالصانه چقدر موجب دلگرمی مردم شده است.

او با بیان اینکه برخی مسئولین با بی برنامگی و سوء مدیریت، مشکلات بزرگی را برای مردم بوجود آورده و در حال تحمیل معیشتی طاقت‌فرسا بر آن‌ها شده‌اند، گفت: تا زمانیکه در قوه مجریه هم تحولی رخ ندهد، مشکل به راحتی حل نخواهد شد.

امام جمعه کامفیروز گفت: ما مردم باید تحول خواهی خود را در این زمینه شروع کنیم تا ان شاء الله در چهل سال دوم انقلاب شاهد روی کار آمدن دولتی جوان، مردمی و انقلابی باشیم که با مدیریت و نظارتی قوی علاوه بر تلاش برای تحقق آرمان‌ها و منویات امامین انقلاب، پایانی بر مشکلات مردم شود.

وی در ادامه به نامه‌ی رهبر معظم انقلاب به رهبر جنبش حماس فلسطین به دنبال گزارش ارائه شده در مورد فعالیت گروه‌های جهادی فلسطینی اشاره و حمایت همه جانبه ایران انقلابی از فلسطین و اتحاد بیش از پیش حول محور مقاومت اسلامی با رهبری ایران انقلابی را عامل هراس و دلهره مضاعف دشمنان دانست و تاکید کرد که فلسطین به عنوان قلب تپنده اسلام، از دست جنایتکاران صهیونیست آزاد خواهد شد.

امام جمعه کامفیروز در ادامه ضمن محکوم کردن اقدام موهنانه‌ی روزنامه‌ی سعودی الشرق الاوسط در اهانت به مرجعیت شیعه؛ حضرت آیت الله العظمی سیستانی، گفت: پس از سقوط صدام و روی کار آمدن دولتی شیعی در عراق با حمایت مرجعیت، عراق خار چشمان وهابیون و آل سعود شده است.

او گفت: عربستان و امارات با حمایت‌های آمریکا و اسراییل برای از بین بردن دولت شیعی در عراق دست به هر کاری زدند، از تشکیل داعش، شوراندن کردها علیه دولت مرکزی، ایجاد فتنه بین توده‌های مردم گرفته تا تشکیل تظاهرات گسترده و سعی در منحل یا مدغم کردن حشدالشعبی.

امام جمعه کامفیروز ادامه داد: این توطئه‌ها با بصیرت و هشیاری مرجعیت در عراق ناموفق ماند لذا اکنون که دشمنان با صرف هزینه‌های گسترده نتوانسته‌اند راه بجایی ببرند دست به دامان کاریکاتور و توهین شده‌اند که این کارشان هم از مصادیق "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد" شده است و انتشار این اهانت، بار دیگر موجب شد تا مردم عراق دشمن اصلی خود را بهتر بشناسند و با همدیگر متحدتر شوند.

تقی‌زاده با اشاره به در پیش بودن دحوالارض، سه ماه حرام ذی‌القعده، ذی‌الحجه و محرم را فرصتی مغتنم برای سالکان و جویندگان راه خدا برشمرد و گفت: سه ماه رجب، شعبان و رمضان برای سالکان مجذوب است و سه ماه ذی‌القعده، ذی‌الحجه و محرم برای مجذوبان سالک.

او گفت: کسانی که از قافله‌ی ۳ ماه اول جا مانده‌اند، ۳ ماه دوم فرصتیست مجدد برای آن‌ها تا خودشان را به کاروان ملحق کنند. یکی از این فرصت‌های مناسب برای تقرب، همین روز دحو الارض است که آن را مغتنم بشمارید و با مراجعه به کتاب شریف مفاتیح الجنان از آداب و اعمال این روز با خبر شوید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار