کد خبر: ۸۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴ 31 August 2015

رشت - ایرنا - کاراته کاران گیلانی در مسابقات کاراته سبک شیتوریو شیتوکای قهرمانی کشور و انتخابی جهانی خوش درخشیدند .
[کاراته کاران گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند]

رییس هیات کاراته استان گیلان گفت : در پایان مسابقات کاراته سبک شیتوریو شیتوکای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی که در اصفهان برگزار شد ، کاراته کاران گیلانی 11 مدال کسب کردند .
اسفندیار زیال عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، کاراته کاران گیلانی موفق به کسب پنج مدال طلا ، یک مدال نقره و پنج مدال برنز شدند .
وی اظهار کرد : در پایان این مسابقات ، سجاد صادقی ، هانی یحیویان ، محمدحسین خطایی ، حسین زمانی و آرمین رضازاده از استان گیلان با درخشش در این مسابقات با غلبه برابر همه رقبای خود به عنوان قهرمانی و مدال طلا دست یافتند .
وی ادامه داد : همچنین فرهمند یوسفی دیگر کاراته کار گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها ، مدال نقره سبک شیتوریو شیتوکای قهرمانی کشور را بر گردن آویخت .
وی بیان کرد : هانی بارکازران ، میثاق جوادی ، ابوذر خمامی ، محمد قاسمی و رحمت زمانی دیگر کاراته کاران گیلانی بودند که مدال برنز و عنوان سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند .
رییس هیات کاراته استان گیلان اضافه کرد : در پایان رقابت های کاراته سبک شیتوریو شیتوکای قهرمانی کشور ، نفرات برتر انتخاب و در قالب تیم ملی در رقابت های جهانی این سبک که در کشور مکزیک برگزار می شود ، حضور خواهند یافت .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار