استاندار فارس گفت:گفت: مدیران نباید به صورت منفعل و دنباله رو، تابع شرایط و اتفاقات باشند بلکه باید با آمادگی کامل هدایت شرایط را بر عهده بگیرند .
کد خبر: ۸۳۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ 13 April 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عنایت الله رحیمی استاندار فارس در کارگروه توسعه مدیریت استانداری بیان کرد: تکریم و احترام مردم باید به صورت ویژه مورد توجه مدیران باشد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به اقدامات دولت در سال ۹۸ تصریح کرد: تامین حقوق و مزایای کارکنان، فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی بی سابقه به ویژه در حوزه‌هایی مانند آبرسانی، گازرسانی و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در شرایط تنگنا‌های شدید مالی انجام شده که تاکنون به خوبی برای جامعه تبیین و ارائه نشده است.

او، خواستار توجه مدیران استانداری فارس به برنامه ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و ارزیابی‌های مستمر برای سنجش میزان پیشرفت فعالیت‌ها شد و ادامه داد: مشورت با کارشناسان باید به صورت جدی در دستور کار مدیران باشد، زیرا هرگاه تصمیمات با مشورت و همفکری متخصصان و کارشناسان باشد نتایج مثبتی حاصل می شود.

استاندار فارس با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر شعار‌های اقتصادی را درابتدای هر سال انتخاب می‌ کنند و امسال را سال جهش تولید نامگذاری کردند، افزود: با توجه به زیرساخت‌ها و بستر‌هایی که پارسال در استان فارس ایجاد شد انتظار می رود در زمینه تحقق شعار جهش تولید به موفقیت هایی دست یابیم.

رحیمی با تاکید بر اینکه رسالت اصلی در زمینه جهش تولید بر عهده بخش خصوصی است، اضافه کرد: وظیفه دولت در زمینه جهش تولید حمایت و تسهیل سازی فعالیت‌های بخش خصوصی است که بانک‌ها نیز به عنوان یکی از اضلاع جهش تولید باید با سوق دادن اعتبارات به سمت تولید، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

نماینده عالی دولت در استان فارس اظهار کرد: سرمایه انسانی برای کشور دارای اهمیت بسیار زیادی است و در استانداری فارس نیز باید در چارچوب دستورالعمل‌های بهداشتی از سلامتی همه کارکنان با کمال دقت محافظت شود.

او، گفت: مدیران نباید به صورت منفعل و دنباله رو، تابع شرایط و اتفاقات باشند بلکه باید با آمادگی کامل هدایت شرایط را بر عهده بگیرند .

رحیمی در پایان با اشاره به اینکه در سال ۹۹ با شرایط جدیدی در کشور روبرو هستیم، بیان کرد: شیوع ویروس کرونا و شرایط متفاوت بین المللی، وضعیت جدیدی را برای کشور ایجاد کرده است که باید با برنامه ریزی دقیق با این شرایط روبرو شویم.

انتهای پیام/ت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار