فرماندار سپیدان اعلام کرد: تمام تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری شهرستان سپیدان مانند تفرجگاه‌های چله‌گاه، شش پیر، تنگ تیزاب، کهکران، مارگون و پیست‌های اسکی این منطقه و همچنین تمام هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و منازل مبله به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم تا ۱۷ اسفندماه تعطیل شد.
کد خبر: ۸۲۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ 29 February 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:فرماندار سپیدان اعلام کرد: تمام تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری شهرستان سپیدان مانند تفرجگاه‌های چله‌گاه، شش پیر، تنگ تیزاب، کهکران، مارگون و پیست‌های اسکی این منطقه و همچنین تمام هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و منازل مبله به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم تا ۱۷ اسفندماه تعطیل شد.

هیچ موردی از کرونا در سپیدان نداشتیم


جمال جوادی جهرمی با بیان اینکه تاکنون هیچ موردی از ویروس کرونا در سپیدان مشاهده و تایید نشده است، افزود: هدف از تعطیل کردن مدارس، دانشگاه‌ها، تمرین‌های ورزشی و غیره این بوده که مردم در منزل بمانند و در شهر تردد نکنند تا مصونیت بیشتر شود.
وی از شهروندان خواست برای پیشگیری از شیوع و سرایت ویروس کرونا و حفظ سلامت عموم مردم در خانه‌های خود بمانند و از سفرهای غیر ضرور اجتناب کنند.
رنیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان سپیدان همچنین رعایت بهداشت فردی را مهمترین عامل مقابله با بیماری دانست و از شهروندان خواست روزانه چندبار دست خود را با آب و صابون به خوبی بشویند و مراکز احتمالی آلوده مانند سرویس‌های بهداشتی را ضدعفونی کنند و با دوری از مراکز پرجمعیت به سلامت فردی و اجتماعی اهمیت دهند.

 

روستاییان از حضور در شهرها و اماکن پرتردد خودداری کنند


جوادی جهرمی اظهارکرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از روستاییان درخواست می‌شود، ضمن توجه به هشدارهای پزشکی و بهداشتی ، تا حد امکان از حضور در شهرها واماکن پر تردد اجتناب ورزند.
وی با بیان اینکه سلامت مردم و حفظ جان آن‌ها بسیار مهم است، بر فعال‌تر شدن بهورزان به منظور آگاهی بخشی به مردم برای رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری از شیوع این بیماری تاکید کرد و گفت: باید در این زمینه از ظرفیت دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی در مناطق روستایی برای اطلاع رسانی، آموزش و کنترل بیشتر استفاده کرد تا شاهد سلامتی مردم روستاها باشیم.
فرماندار سپیدا ن بیان کرد: تلاش برای برگزار نشدن مراسم‌های سنتی، جشن‌ها و عزاداری‌ها در سطح روستاها از جمله اقدامات مهم و لازم الاجرا است که دهیاران باید در دستور کار خود قرار دهند.
اردکان مرکز شهرستان سپیدان در فاصله ۸۰ کیلومتری شمال غربی شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار