کد خبر: ۷۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 15 August 2015

ماسال- فرماندار ماسال با اشاره به جانمایی نامناسب مسکن مهر معلولین این شهرستان اظهار کرد: این مناطق مسکونی به دلیل خطر رانش کوه به دیوار حائل نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال، محمود قاسم نژاد در بازدید از مسکن مهر این شهرستان اظهار کرد: پروژه مسكن مهر معلولين ماسال از جمله پروژه‌های دارای اهميت شهرستان است و با وجود اينكه حدود ۹۴ درصد پيشرفت فيزيكی دارد و بخش‌هايی از آن آماده تحويل به متقاضيان است اما به دليل جانمايی نامناسب محل اجرای پروژه و خطر رانش كوه به احداث ديوار حائل نياز دارد.

وی فقدان سيستم دفع فاضلاب و راه دسترسی مناسب را از ديگر مشكلات پروژه مسکن مهر معولین دانست و افزود: در صورت حل اين مشكلات، اين پروژه به صاحبان واحدها واگذار می‌شود.

قاسم نژاد همچنين با اشاره به مشكلات پروژه مسكن مهر شهر ماسال، گفت: با توجه به عدم تعهدات پيمانكار در اجرای پروژه، هم اكنون اين پروژه در مرحله خاتمه پیمان قرار دارد.

فرماندار ماسال با بيان اينكه پيمانكاران بومی و حائز شرايط در شهرستان وجود دارند كه قادر به تكميل اين پروژه هستند، خواستار تسریع در جلب و به كارگيری پيمانكار جديد در اين پروژه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار