رحیم زارع:وضعیت معیشت فرهنگیان و بازنشستگان امروز نامناسب است.
کد خبر: ۷۴۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 04 May 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمد اسداللهی، شنبه در این آیین بیان کرد: معلمان به عنوان کلید آموزش و تربیت نیروی انسانی رکن اصلی فرآیند توسعه هستند و رشد اقتصادی هر جامعه به توان قشر جوان بستگی دارد و معلمان در این فرآیند نقش سازنده دارند.
وی با تقدیر از تلاش بی وقفه مدیران و مربیان مدارس در شهرستان آباده اظهار کرد: فضا، تجهیزات و برنامه های آموزشی، فناوری های نوین و معلم از جمله عوامل موثر در فرایند آموزش است.
اسداللهی افزود: در بین تمام عوامل آموزشی نقش معلم پر رنگ تر و کلیدی تر است و معلم به تنهایی می تواند تمام کمبودها و کسری های لازم در آموزش را جبران کند.
وی گفت: تمام دستاوردهای آموزش و پرورش در عرصه های مختلف مدیریتی مدیون تلاش های بی وقفه و خستگی ناپذیر معلم ها در عرصه تعلیم و تربیت کشور است.

** نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی هم گفت: جشن یکصد سالگی آموزش و پرورش آباده با حضور وزیر آموزش و پرورش در این شهرستان برگزار می شود.
رحیم زارع با بیان اینکه بیشترین بودجه پیشنهادی دولت در سال98 به وزارت آموزش و پرورش اختصاص یافته است، گفت: بودجه آموزش و پرورش در سال 98 به 52 هزار میلیارد تومان رسیده است.
وی اظهار کرد: وضعیت معیشت فرهنگیان و بازنشستگان امروز نامناسب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار